22/08/2016

תגיות:
,,,,

מיצג נגד המשלוחים החיים

מיצג בחיפה לקראת היום הבינלאומי נגד משלוחים חיים
המאבק נגד משלוחים חיים עולה מדרגה! לאחר שבימים האחרונים נפרשו בתל אביב מודעות על תחנות אוטובוס שקוראות לעצור את המשלוחים החיים, היום קיימו פעילים מיצג מחאה בחיפה, שלחופיה מגיעים עגלים רכים באוניות צפופות ומזוהמות ובתנאים קשים. המיצג הוא חלק משורה של אירועים שנערכים ברחבי העולם לקראת היום הבינלאומי למאבק במשלוחים החיים שמצוין ב-29 באוגוסט. "עגלים רכים וטלאים בני מספר חודשים עוברים גיהנום של ימים ושבועות במסעות מוות, רק כדי להישחט כאן. את חלקם אנו מתעדים כאשר גופותיהם נסחפות לחופי הארץ. הגיע הזמן לעצור את זה".
פעילים להגנת בעלי-חיים מעמותות הצפון הטבעוני, תנו לחיות לחיות ואנונימוס לזכויות בעלי-חיים ערכו היום מיצג על חוף הים בחיפה, שמוחה על העלמת העין של הרשויות, ובראשן משרד החקלאות, מההתעללות בבעלי-חיים המובלים לישראל במסעות ימיים ממושכים מאירופה ומאוסטרליה. הפעילים ישבו בכריעה כשראשיהם מוסתרים בערימות של חול, על רקע שלט שיונף בים ויקרא לשר החקלאות: "די לטמון את הראש בחול! עוצרים את המשלוחים החיים".
המיצג נערך לקראת היום הבינלאומי נגד המשלוחים החיים, שמצוין ב-29 באוגוסט ובמהלך החודש באירועים ברחבי העולם. "המשלוחים החיים הם כתם על העיר חיפה, אין מקום להתעללות כזאת בעיר שלנו", נמסר מהמארגנים. "עגלים רכים וטלאים בני מספר חודשים עוברים גיהנום של ימים ושבועות במסעות מוות, רק כדי להישחט כאן. את חלקם אנו מתעדים כאשר גופותיהם נסחפות לחופי הארץ. הגיע הזמן לעצור את זה. ציבור הולך וגדל בחיפה וברחבי הארץ דורש שינוי ביחס שלנו לבעלי החיים. אנו רואים את המשאיות הללו בכבישי הארץ ומעדיפים שלא לראות ולא לדעת. הגיע הזמן שנפסיק לעצום עיניים, ונישיר מבט לעבר העגלים והכבשים שעוברים מסעות מייסרים באוניות צפופות ומצחינות, רק בשביל להישחט בישראל".

קרדיט תמונות:
רויטל טופיול