08/03/2016

תגיות:

 
סיוט. אין מילה אחרת שיכולה לתאר את כמות הטלפונים שמגיעים אלינו לכלבייה עם נטישות שכוללות בדרך כלל גם סיבות שלל סיבות מטופשות. ורחלי שלנו מקבלת את השיחות האלה מדי בוקר, אין יום בלי כמות נכבדת של טלפונים קשים וכאלה ורחלי שלנו למרות הכל, תמיד עונה בנימוס, מנסה להציע פתרונות, מנסה להסביר לצד השני מהי משמעות המילה נטישה, לעולם לא מרימה את הקול ומאבדת את העשתונות, כמו שהיית מצפה מבנאדם שמקבל שיחות כאלה בלי הפסקה.
רחלי גם מצליחה לענות בסבלנות לכל האנשים שמתקשרים לאמץ כלב כאלו היה מוצר על המדף: "כמה שיער הוא משיר" "איזה 'דגם' זה" "בכמה אתם מוכרים את הגור הזה" "יש לכם כלב שלא נובח?"…
זה לא ברור איך היא עושה את זה- אבל היא עושה את זה בצורה נפלאה. אני, רק מלשמוע את השיחות האלה חוטפת פריחה וחייבת להתרחק מהמקום רק כדי שרמת העצבים בגוף לא תתפרץ ואקח ממנה את הטלפון ואתחיל לנבוח באמת..
היא לקחה לאומנה את הכלבה הכי קשה אצלנו בכלבייה ורחלי שלנו יש לה גם ילדים על הראש ולא צריכה עוד כאב ראש..אבל היא מחוייבת לאומנה שלקחה ולא מוותרת כמו אותם אנשים שמתקשרים אליה מדי יום עם "קשיים" הרבה יותר פשוטים.
היא מרגיעה את כולנו רחלי. תמיד מחוייכת, היא אוזן קשבת לכל מצוקה של הצוות ואם לא די בכך, היא גם תמיד דואגת לכלבנים שלנו, שעובדים ימים ארוכים בלי שנייה הפסקה לשבת ולאכול, רחלי מביאה להם מרק חם שיחמם את הגוף וירכך את הלב אל מול גל הנטישות.
השבוע רחלי חגגה את יום הולדתה ורצינו להגיד לך אהובה, שאת המתנה הכי גדולה שהכלבייה שלנו יכלה לבקש לעצמה. מהיום שהגעת, העזרה שלך לוטרינריות שלנו, הפכה את המרפאה הקטנה לפינה שקטה, נעימה ומסודרת (!!) שלמרות כל הטיפולים הקשים שעוברים שם בעלי החיים, הרוגע שלך שורר בכל פינה.
אוהבים אותך המון רחלי והלוואי ותמיד תהיי מוקפת בשקט ואהבה אין סופית, שתמיד יהיו לצידך אנשים שמבינים ומעריכים איזו מתנה את למי שאת חלק מחייו.
חיבוק ענק מכולנו והמון המון מזל טוב.