יש אנשים שלוכדים נחשים, ויש אנשים שתופסים לנו גם את הלב 🐍❤️
אחרי שכרמון וניר הכלבלבים שלנו הווכשו, לוכד נחשים מודיעין והסביבה – ערן בן בסט הגיע במהירות לבית המחסה, איתר את הנחש ולכד אותו במקצועיות ובזריזות.
כשביקשנו לשלם לו, הוא סירב ואמר שזו התרומה שלו למען הכלבים והחתולים שמחכים אצלנו לבית. ואם זה לא מספיק מרגש, עדן גם הבטיח שבכל פעם שיגיע נחש לבית המחסה, הוא יגיע מיד ובהתנדבות.
ערן, תודה ענקית על המקצועיות, הנדיבות והלב הרחב. זכינו באדם שמרחיק מאיתנו נחשים ומקרב אלינו המון אמונה באנשים טובים.


