22/09/2015

תגיות:
,

 סליחה מפנלופה וחפצי שחסרות להן עין אחת, סשה העיוור (שהוא חתול רוסי שאם לא היה עיוור-לא היה מחכה דקה בחתולייה), טופי שיש לה צלקת על המצח.. סליחה על כך שבני האדם מתנשאים מעליכם ולא בוחרים לאמץ אתכם כי אתם לא מספיק "מושלמים" ועל כך אתם משלמים בחיים בין סורגים.

סליחה מחיים המתוק, שלא מספיק שמישהו דרס אותו והשאיר אותו לכאוב בצד הכביש, הוא עכשיו גם צולע ולא מספיק "מושלם", יוליה שיש לה צליעה קלה, נוסה שיש לה רגל קצת יותר קצרה מהשנייה, ריקו שיש לו צלקת מעל העין, יחץ הפוזל וצבי שהראש שלו נוטה קצת הצידה..אתם כולכם כל כך מקסימים ורק בגלל מראה חיצוני בכם לא בוחרים.

סליחה אצ'י וווילי על ההתעללות הנוראית שעברתם,, האוזנים המתוקות שנחתכו ביחד עם הזנב, סליחה שבמקום להיות עכשיו בבית שירפא את הצלקות אתם סופרים בכלוב שנים ארוכות.

סליחה מספייקי, דיווה, בנג'י ועוד רשימה ארוכה מדי של אהובים שצמאים לחופש, לאהבה, למגע כבר למעלה מ-4 שנים!!! רק מי שנעצר ליד הכלוב שלכם יכול להרגיש את המחנק. אבל רובם לא נעצרים. רובם חולפים כשאתם נובחים, זועקים את התיסכול שלכם מבעד לסורגים. סליחה ילדים אבל אף אחד לא רוצה באמת להקשיב.

סליחה מאבהבון, בילבי, במבי, אנטולי, לנון ומקרתני, קיילי ברי ולואיז, נשמות עדינות ורגישות, שקיבלתם כאלה מכות מבני האדם כשכל יד שמושטת למגע מלטף מאיימת עליכם ועוד יותר סליחה שאני לא מצליחה למצוא עבור רבים וטובים כמוכם, כבר שנים, אנשים מספיק סובלניים שילמדו אתכם שמגע יכול להיות גם עדין.

סליחה צ'ומפי, אלפי, חנה'לה, ששת שאנשים מחפשים לקנות את הגזע המושלם וכלבים מעורבים כמוכם הם לא מספיק "אטרקציה" להסתובב איתה ברחוב או להשוויץ איתם בתמונה בפייסבוק, כאלו הייתם מכונית מדגם יקר מאוד. אתם מעורבים, אתכם לא יקנו במאות או אלפי שקלים ועל כך אתה משלמים בחיים בכלוב כבר שנים.
צ'ומפי..אתה אומנם לברדור-אבל שחור. סליחה שבשנת 2015 עדיין מסתובבים בינינו כל כך הרבה אנשים חשוכים, גזעניים גם כלפי כלבים וחתולים.

אני מבקשת סליחה מאנרג'י שהבעלים שלו לא עיקרו את הכלבה שלהם והוא, בתור גור, נזרק אצלנו עם עוד 5 גורים והוא עדיין מחכה, מאז, כבר 7 שנים!

סליחה מנינה, נציגת החתולים העיוורים שלנו, שיש כמוהם בעשרות, שמחכים שנים כי "כואב לאנשים לראות חתול בלי שתי עיניים" הרבה פחות מלהשאיר אתכם בלי בית.

סליחה נאור, שרה, ג'ויה, פיט, מוקות מתוקות שבני האדם שופטים אתכם דרך סטיגמות מטופשות והחליטו שכלבות מהגזע שלכן הן "רוצחת" ואפילו שלא תגעו בזבוב, הסטיגמה משאירה אתכן זמן ארוך מדי בכלוב.

סליחה מעלמה ופלוטו האהובים, שהלב שלהם כל כך רגיש, שלא עמד בנטישה אחת וכשכבר שוב אומצו..פיתחו חרדת נטישה ועכשיו אף אחד לא מוכן לקחת סיכון ולאמץ אותם בגלל החרדה…מעגל אבוד מראש שהתחיל רק בגלל נטישה אחת!

סליחה מאורנה, אלה בלה וסטלה המקסימות, שננטשו עם מחלת עור ובמקום שאנשים יפתחו את ליבם ויאפשרו לכן להחלים בבית חם אתן נאלצות לקבל טיפול בין הסורגים, על ריצפת הבטון בכלובים.

סליחה מאסי, מקס, פוקו, ויקי וריקי, טים וטין טין האהובים עליי בכל העולם. חלק מכם ננטש בגיל שמונה חלק מכם מחכים כבר שנים בכלוב..והגעתם כבר לגיל 8. אתם עוברים את ההתעללות הכי קשה. אתם שמחכים למעלה מ-7 שנים ואתם שנטשו אתכם מבית לריצפת הכלוב אחרי 8 שנים. אתם דועכים לי מול העיניים בכלוב. אתכם אני מנסה להציל בכל כוחותיי. סליחה על ההתעללות האכזרית שעברתם בזמן הנטישה ועל המאמצים שמגיעים לכלבייה ואפילו לא טורחים להביט לרגע ולבדוק אופציה לאהבה..כי הם לא רוצים את כאב הלב מכם בפרידה אבל לא חושבים לרגע על הכאב שלכם למות בכלבייה.

סליחה שאנחנו בוחנים אתכם דרך העינים המעוותות שלנו, בוחרים לאמץ אתכם כאילו בחרנו עוד פריט הביתה ומשליכים אתכם כאלו זרקנו עוד פריט מהבית.

סליחה שאין לנו את הלב הנקי והטהור שלכם שמקבל אותנו, כמו שאנחנו, למרות כל הזוועות שאנחנו מעוללים לכם ולסביבה שלנו. נוטשים אתכם, סוחרים בכם, מכים, שורפים, מתעלמים מכם. ואתם תתנו את כל כולכם בשביל אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם על אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם, על המשמעות האמיתית של המילה סליחה.