11/05/2015

תגיות:
,,,


24.5.15 יום א'
חג השבועות בשעות 10:00-15:00
חוות הדוד משה
הברוש 50
כפר טרומן
 

בחג השבועות הקרוב תתקיים תערוכת כלבים מיוחדת במינה. בתערוכה המיועדת לכלבים מעורבים בלבד! כלבים גזעיים עם תעודות לא יתקבלו לתחרות!
בנוסף, כלבים מקסימים שמחפשים בתים יגיעו לכבוש את ליבכם, דוכני מזון טבעוני, הפתעות לילדים, תחרויות נושאות פרסים בשלל קטגוריות ועוד

התערוכה 'מעורב זה גזעי' תתקיים במתחם הענק של כפר הנופש לכלבים, חוות הדוד משה בכפר טרומן בחג השבועות, בהשתתפות עשרות כלבים מעורבים הכי 'גזעיים' שיש, שישתתפו בחמש קטגוריות של תחרות: : הכלב היפה ביותר בגדלים קטן, בינוני וגדול, הכלב הדומה ביותר לבעליו וקטגוריה מיוחדת "היפים והמאומצים", שמיועד לכלבים שמיועדים לאימוץ דרך עמותת 'תנו לחיות לחיות'.

ההרשמה לתערוכה כבר החלה והכלבים שיירשמו בכל קטגוריה עד שבוע לפני האירוע יוצגו מראש לבחירת הקהל באמצעות הפייסבוק. התוצאות ישוקללו עם בחירת השופטים. הכלבים הזוכים יזכו בפרסים שווים כגון צ'ופרים, חבילות מזון איכותי מתנה וכן ימי שהות מתנה בכפר הנופש לכלבים. הכלבים המועמדים לאימוץ יזכו קודם כל ליום טיפול מפנק בכפר הנופש והניצחון יהיה כמובן לזכות במשאת הנפש – בית מאמץ.

את התערוכה יזמו הבעלים של כפר הנופש לכלבים 'חוות הדוד משה' ביחד עם עמותת 'תנו לחיות לחיות'. לדברי דני אנגלברגר, מבעלי החווה, "התערוכה צפויה להיות הפנינג מהנה ושמח לאוהבי כלבים, בין יש להם כבר כלב ובין אם עדיין לא. המטרה שלנו היא ולעודד אימוץ של כלבים מעמותות במקום קניית כלבים, ובאמצעות התערוכה אנחנו מראים כמה יפים, מקסימים וטובים הם הכלבים המעורבים. מטרה נוספת היא תרומה לעמותת 'תנו לחיות לחיות' לטובת הצלה ושיקום של כלבים".

כרטיס כניסה לאירוע – 20 ₪ למבוגר (ילד עד גיל 15 כניסה חינם).
כל ההכנסות מן האירוע הינן תרומה לעמותת 'תנו לחיות לחיות' למטרת הצלה ושיקום של בעלי חיים.

לרישום הכלב לתערוכה בקטגוריות השונות 036241776 שלוחה 2

לרכישת כרטיסים: 'תנו לחיות לחיות' 03-6241776 שלוחה 2
או באתר https://tixwise.co.il/he/dodmoshe