10/05/2015

תגיות:
,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה עצומה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לשושי האחת והיחידה.
שושי היא המגייבר שלנו. היא הוונדר וומן שלנו. היא המתנדבת שמצילה אותנו ועוזרת לנו בכל הזדמנות שיש.
שושי מתנדבת אצלנו כבר שנתיים ובכל פעם שהיא מגיעה היא נותנת את כל הלב והנשמה. היא עוזרת לנו בשיפוצים, תיקון רשתות, דלתות וכלובים. זה ברור לכולם שאם יש איזה משהו מסובך שדורש תיקון, שושי כבר תגיע ותתקן את הבעיה. היא תשתמש בידי הקסם שלה ותשפץ ותהפוך כל בלאי למשהו חדש ומוצלח.
כבר שנתיים שבכל הזדמנות שיש לה היא מגיעה למרתון הוצאת כלבים. כמו מאמנת כושר, היא הולכת וחוזרת עשרות פעמים, מנסה בזמן הפנוי שיש לה להוציא כמה שיותר אהובים מהכלובים, להעניק להם טיולים ואהבה, לתת להם להרגיש ולו לכמה רגעים, מאושרים מחוץ לכלוב המדכא נורא.
כשגורים יונקים מגיעים אלינו בהמוניהם, בלי שום בעיה היא תמיד תפתח את ליבה וביתה ותעזור באומנות, תניק ותטפל בהם יומם וליל עד שיוכלו לאכול בכוחות עצמם ולמצוא בתים מאמצים כמובן.
כשושי מגיעה אלינו לכלבייה, כל הצוות מחייך כי התחושה היא שאם משהו יתקלקל במהלך היום- יש לנו גיבורת על שכבר תתקן את הכל.
שושי היקרה. רצינו להגיד לך מכאן תודה ענקית על הנתינה האין סופית, שנעשית תמיד במלוא המרץ, הנכונות והאהבה, שנעשית תמיד באנרגיות ששוות לקבוצה של 20 מתנדבים, בלי קיטורים, בלי הנחות, את מגיע מכוונת מטרה ונותנת את כל כולך כדי לעזור לנו, הצוות ולפזר לכלבתולים כמה שיותר אהבה.
את אישה מדהימה וחשוב לנו שתדעי שאנחנו מעריכים מאוד את העזרה העצומה, שנעשית באהבה מלאה, בלי סוף.
שתהיה לכולכם שבת שלום