30/11/2014

תגיות:
,,,,,

 
השלוחה שלנו בגליל, שנמצאת באיגוד ערים סחנין, זוכה לביקורים מעטים מדי, למרות שכמות הכלבים שם היא גדולה ולצערנו, סבתא רות, כמו שאתם בודאי רואים בפירסומים שלנו, לא מפסיקה לאסוף עוד ועוד כלבים נטושים באזור הגליל.
פועלה של סבתא רות בגליל, לבדה, הוא באמת ראויי להערצה. השבוע, שמחנו לגלות, שיש מי שהלב שלו מקשיב ורוצה להגיע ולעזור לנו גם בצפון הרחוק.
לרגל יום הולדת של דקל, נסעו דקל ויאיר מאור עקיבא לצימר בצפון. 
אבל דקל המקסימה, לא הסתפקה בפינוקי הצימר, המשאלה האמיתית שלה הית להגיע לכלבייה שלנו בגליל ליום התנדבות.
וכך, הישר מהצימר המפנק דקל ויאיר הגיעו בבוקר יום שישי לכלבייה שלנו באיגוד ערים סחנין שבגליל. 
הזוג המדהים הזה לא נח לרגע. דקל הוציאה לטיולים ארוכים ומפנקים את כל כלבי הכלבייה והרעיפה עליהם ים של אהבה. יאיר, בן זוגה, התלווה אל סבתא רות וזו, בלי רחמנות, צרפה אותו לניקוי החצרות ואיסוף הרי הזבל, יאיר הרכיב יריעות מחיצה בין הכלובים, שיפץ ותיקן כל כלוב שיהיה קצת יותר נעים לכל הכלבלבים. 
פסח עוד רחוק מכאן, אבל סבתא רות עשתה עם הזוג ניקיון יסודי וגם כשנרטבו מהגשם שירד לפרקים, השניים לא ויתרו והמשיכו בעבודתם למען הכלבים.
בזכות עבודת הקודש שעשו בכלבייה, כל כלבי הכלביה, כולל הגורים, במקום יבש, ומוסתרים מהרוח. 
סבתא רות לא הפסיקה להתפעל מהצמד שנתן את כול כולו במשך שעות ארוכות, למען הכלבים האהובים שלנו. אנחנו לא הפסקנו להתפעל מהנתינה, דווקא באמצע חופשה מפנקת, איזה אנשים גדולים אתם דקל ויאיר, שאתם יכולים לראות את הזכות הגדולה לתת ולפנק אחר בתוך החופשה המפנקת שלכם.
אנחנו שולחים מכאן תודה ענקית לדקל ויאיר! שהזוגיות שלכם תפרח ותמיד תהיה מלאה באהבה ונתינה האחד לשני, כמו שנתתם לנו, מכל הלב והנשמה ביום ההתנדבות אצלנו בכלבייה. דקל היקרה, משאלת יום ההולדת שלך מסבירה איזו אישה מקסימה ומיוחדת את ואנחנו מאחלים לך שתמיד, כל משאלות ליבך, יתגשמו במלואן.
שתהיה שבת שלום