26/08/2014

תגיות:
,,,,,

 לבנה שלנו, הלבנה היפהפיה והטובה שלנו שננטשה בגיל 6 ובמשך 6 שנים ארורות חיכתה לבית,אבל לא זכתה להגיע אליו, נפטרה היום ממחלת הלוקמייה. היא הגיעה אלינו שבורה ועצובה ובמשך 6 שנים ארורות לא הצליחה להגיע לתיקון שלה, היא לא הצליחה להגיע לבית שיתקן את הלב הסדוק שלה.
היא "גדולה" מדי, "פחדנית" מדי ובמשך 6 שנים לא נמצא לב אחד שיש בו מקום לכלבה גדולה מהחיים.
אי אפשר בכלל לתפוס מה זה שש שנים בכלוב. אי אפשר בכלל להתחיל ולבכות על מוות, על חיים מבוזבזים בתוך כלוב.
אני בוכה אהובה שלי, בוכה וכועסת שלא מצאנו לך בית. חושבת ביני לבין עצמי אם התפקיד שלך אצלנו היה פשוט לשמור על מקסים שלך…כי איך אפשר בכלל להכיל מוות של לב שבור שחיכה שנים בכלוב.
מקסים הילדון השחור העדין והמפוחד שלך, שהצטרף אלייך אחרי שנה וליווה אותך בחמש השנים האחרונות בכלוב באמת אחד המקסימים, בדיוק כמוך, עדין כל כך, מפוחד, גדול מדי ועוד שחור..יושב איתך שנים בכלוב ומחכה אולי מישהו בכל זאת יעצור..
עטופים בלילות הקפואים חיממתם האחד את השנייה ואי אפשר היה שלא להזיל דמעות כשבימי הקיץ, כשאת כבר מזדקנת ותשושה, היית יושבת בחצר ומביטה בילדון שאימצת לך, משתובב ורץ בחצר..מודאגת איך יסתדר ביום שלא תהיי..מי ישמור על המקסים שלך שדאגת לו במשך כל כך הרבה שנים?
והיום, היום הזה הגיע. וכל היום הוא חיכה לך לבנה. הכנסנו לו חברה חדשה שתשמור עליו אבל איך אפשר למצוא לכלבה נדירה ואדירה כמוך תחליף? ואני מביטה בתמונה שלו ודואגת לו כל כך. נכון, הוא כבר לא אותו הילדון שהגיע אלינו לפני 5 שנים, הוא כבר בן 8, אבל בפנים הוא נשאר אותו ילדון חסר ביטחון שצריך את הלבנה שלו שתשמור עליו המון……..
אני מעריצה אותך לבנה שלי. מעריצה את האהבה הטוטאלית שלך למקסים, את ההליכה האצילית שלך בימייך הצעירים, את החוזק שלך להישאר שפוייה, כל כך כל כך טובה, גם אחרי כל כך הרבה שנים מתסכלות וארוכות בין הסורגים.
תודה ששמרת לנו עליו, תודה שהיית כאן איתנו ללמד אותנו על אהבה ונראה שגם על הקרבה..מי יודע, אולי אם כל השנים האלה אם לא הייתם יחד בכלוב, אולי בכל זאת מישהו היה מבחין בך כשלא היית עטופה בכלבון שחור ואהוב..אבל את אהבת אותו עד מוות..
אני מקווה לא לאכזב אותך בשנית אהובה ולמצוא למקסים שלך עכשיו את הלב שמגיע לו, שיזכה בחיים מחוץ לכלוב, שימצא את הלבנה שלו בבית שיכניס גם שמחה וביטחון בליבו.
להתראות אהובה נדירה. הלב כואב וכבר מתגעגע נורא.

מקסים, בן 8, זקוק לבית עם עוד כלב/ה, מחכה להצלה, בכלבייה שלנו בכניסה לכפר רות 0545351022