18/09/2020

תגיות:
,,

בזכותכם, השנה, בתוך ים של נטישות, חילוצים ומראות קשים, הצלחנו להעלות גם חיוך גדול הרבה מאוד פעמים. השנה, ריגשתם אותנו כשעשיתם מקום בלב והענקתם חיים חדשים לכלבתולים שהכי היו זקוקים.

זוהי רשימה חלקית בלבד של האימוצים שריגשו אותנו השנה במיוחד:

השנה עשיתם #מקוםבלב לכלבים והחתולים שחיכו בכלוב שנים ארוכות: אחרי שננטש מבית וחיכה בכלוב 7 שנים קשות, סימבה האהוב שלנו אומץ לביתה של רעות המדהימה. במבי הקטן שהגיע אלינו בתור גור וגדל בכלוב, אחרי 7 שנים זכה להתחיל לחיות עם אמא שירז המהממת.
חיכו בכלוב 5 שנים ארוכות וכעת פורחים בבתים מלאים באהבה: הלן, מילאן, רייזר, טויה, פיקה, נפטון, פיט, עוץ, דייבי, טינה, וצ'ופי האהובים וחתולון מושלם אחד, שחיכה 5 שנים, הארווי שלנו שזכה באמא נועם המקסימה
.חיכו בכלוב שנתיים, שלוש וארבע שנים ארוכות מדי: תולי, דקסטר, לואי, ג'נט, נוימן, פאנק', כפיר, לולה, לוטוס, טוי, דובדבני, עומר, מרקו, איינשטיין, אשל, ווילי, ריי, טובי, יוגי, מיץ' ופרי והחתולים המושלמים שלא ברור למה חיכו שנים- רם שפם, ציפה דריפה, אורה המהממת, איזי היפהפיה, דורין המדהימה, זאוס הנסיך.

בלי לחשב כמה זמן נשאר בידיעה שהמטרה היא להפיק מהזמן, את הכי טוב שאפשר, שורה ארוכה של מלאכים הגיעו השנה ופתחו את הלב לכלבים המבוגרים שלנו: לולה שננטשה ואומצה בגיל 16, ניקיטה, ג'ק, אמה, סמדי וגולד שאומצו בגיל 12, קים שאומצה בגיל 11, כנען ופאפא שאומצו בגיל 10, בז' שננטש ואומץ לבית מדהים בגיל 9, לולה בת ה-9 על השלוש רגליים, פיסטוק וראג'ו שאומצו בגיל 8.
ואי אפשר בלי מלכת המלכות שאימצה השנה לביתה את נימרה שלנו שחיה כל חייה בחתולייה ובגיל 15 היא פורחת בביתה של דליה! דליה פתחה את הלב גם לסווינגי, קרוסלה, אומגה וגליצ'ה בנות ה-10 שניצולת שואה שנפטרה השאירה אותן שבורות לב, סינגולדה החתולה בת ה-10 שניצלה מהשריפה במודיעים, חמה חתולה מהממת בת 10, פלאפי החתולון שחיכה אצלנו 4 שנים ולעזת זקנה זכה סוף סוף באהבה, וסליים שננטשה מבית בגיל 8. מלכה!

השנה הגעתם לאמץ בעיניים עצומות ואפשרתם לכלבים ולחתולים שלא נראים “כמו כולם” להגיע לבית חם: אדוארד, אומי, בבר, אריה, אסי, בטי, ברדוגו, ברק, ג'ורג', ג'סטה, גיא, גינס, צ'יף, הוק, טים טאם, מכבי, מנחם, מולי, מתושלח, שוקו ושלומי הלכו על 3 רגליים לבתים שיאהבו עד השמיים.
הם לא רואים אבל מראים כל כך הרבה אהבה וזכו לבתים שרואים מעבר: יאן, צ'וצ'ו, אוגי, אווה, ריין, אריה, בשן, גור, טימושה, ניצה, נלי, מולה, מלכה, לולי, פאקו, קסם ושמש.
שימי וניסאן התגלגלו מאושרים הביתה, על כסאות גלגלים.
כשהם קורצים ומחיכיים, כלבים וחתולים עם עין אחת, סנייק, זבולון וטליה אומצו לבתים נהדרים.
מצטרפים לרשימת הלא נראים כמו כולם וזכו בהורים מדהימים גם ליאו שלנו שיש לו בעיות בעור וסטיבי ופורטיס שיש להם עור מיוחד במינו.
ליאתי והרגל הקומה, קרמר והרגליים העקומות, ספייקי הכלב שצריך לשבת ולאכול כי יש לו בעיות בושט, אומצו למשפחות נדירות.
למרות שהם חולים בסכרת, בובה ווירם הצליחו לצאת מהמרפאות לבתים של מלאכים.
ולמרות שהם חולים באפילפסיה, הרה ואריק, זכו, כל אחד מהם, בנטע ואתי, אמהות מלכות!

השנה הרחבתם את הלב כשהבנתם שלא משנה כמה הדירה קטנה- תמיד יש בלב מקום לאהבה והגעתם לאמץ אצלנו כלבים וחתולים בזוגות! בובה וגאליס, סמודריג ואור, חבצלת שהצטרפה לברית ומילה, זאזו וקוצי, לולי ובלקי, סנדי ואושי, קטי ואסיה, נפטלי וצ'ילה, סברינה וקיגל, כלנית והרדוף, ברית ומילה.

תרמתם עבורם ועזרתם לנו למצוא בתים להם בתים מושלמים: אלכסנדרה הכלבה שנשארה כמעט בלי אף, חלפניו שהיה במצב הזנחה נוראי, שרה שחבל חנק את צווארה, מוש הגורון עם הכוויות על גבו, חופני שהוצאנו מהסגר עם רגל שבורה, ויקטור שנדרס, מתי שהוחזק על גג בניין ממנו נפל, רובין שהגיע אחרי התעללות קשה, שפר הגורון שהגיע בלי פרווה, רונדה שהגיעה עם כוויות על גבה, דילן וברנדה שנמצאו ללא פרווה, סימבה שננטשה עם רגל פצועה, רומאו גור ההאסקי שעבר הזנחה נוראית ועוגי הגורונת עם החתך בבית החזה.

שולחים מכאן חיבוק גדול לכל המאמצים המדהימים שפגשנו השנה ומזכירים לכל מי שעדיין לא הגיע לרגש ולהתרגש איתנו- אנחנו מחכים לכם מדי יום, גם בסגר, שבעה ימים בשבוע, ימי חול, ערבי חג וחגים לשנה עמוסה באימוצים מרגשים!