03/11/2013

תגיות:
,,,,,,,

 
השבוע, יצא לי לחשוב מלא על תמרה. כפי שבודאי חלקכם קראתם, סיפרתי לכם השבוע על חתול בן 7 שנזרק מבית ועבר אליי הביתה, אחרי שלא אכל/שתה בכלבייה. 
לצערי, האהוב שלי שגסס -מת. 
הוא פשוט מת משיברון לב! חתול ששבע שנים היה חלק ממשפחה, כל כך נפגע, שפשוט לא רצה להמשיך לחיות. לא משנה כמה אהבה וחום הענקתי לו. 
עוד אני בוכה את מותו של אהוב ותמרה מספרת לי שהחתול שהגיע איתו, חתול אחר שנזרק מבית אחרי 5 שנים, מפתח את אותם תסמינים…מסרב לאכול..המערכת החיסונית נחלשת..נעלם הרצון לחיות.
בתוך המוות של האהוב שלי, פתאום זה היכה בי: עם כמה צער וכאב מתמודדת תמרה המופלאה שלנו. תמרה החתולאית שלנו מזה שנים ארוכות. תמיד היא עם חיוך ענק, תמיד היא מצחיקה נורא ויותר מדי פעם, אנחנו מדברות והיא בוכה…כי על נטישת חתולים, לא מרבים לדבר.
החיה שנחשבת, אצל מי שלא מכיר אותה, ״אגואיסטית״…״יודעת להסתדר בעצמה״…״הרבה פחות זקוקה לנו מכלב״…אז זהו שלא! והעובדות הכואבות בשטח מדברות בעד עצמן!
ותמרה, הנשמה הענקית הזו, נחנקת כשעוד חתול מבוגר נזרק אצלה בחתולייה, נגמרת כשהיא מגיעה בבוקר וארגז של גורי חתולים יונקים גוססים, מחכים לה בשער, נגמרת כששבועות ולפעמים חודשים ארוכים אין אפילו אימוץ של חתול אחד!
אבל היא חזקה תמרה שלנו. והיא בוכה ומתפרקת ולוקחת אליה הביתה להציל עוד, ויושבת ומפנקת ומטפלת עוד ועוד. כי היא האם הלביאה של כל הנמרים הקטנים שלנו! היא הלביאה הכי שומרת ומגוננת על כל הילדים.
אז רציתי להגיד לך יקירה, שאת אחת מיוחדת במינה! השבוע הבנתי עם כמה כוח את צריכה להתמודד, עם כאב המוות שמתדפק כל הזמן על שער החתולייה. כמה נשמות אבודות עוזבות אותך מהר מדי, אבל כל כך שלוות, עטופות באהבה שלך!
את מדהימה תמרה והלוואי והחוזק הזה שלך ילווה אותך לכל מקום. שתזכי לראות הרבה יותר אימוצים, הרבה פחות נטישות והרבה כבוד ואהבה לחיה האהובה עלינו, שזוכה ליחסי ציבור גרועים.
שתהיה לכולכם שבת שלום! ותבואו לאמץ איזה חתולון…