26/05/2020

תגיות:
,,

השבוע התחננו שתגיעו להוציא את הכלבים המבוגרים שלנו שהיו בסכנת חיים בעומס החום הקיצוני. משום מה בחורף, כשיש שטפונות מגיעים מלא לאמץ..בקיץ..דווקא בקיץ המסוכן לכלבים המבוגרים- הכלבייה ריקה, הכלובים עמוסים ובכלובים מנסים לנשום ולשרוד עשרות כלבים מבוגרים…
משפחה אחת מדהימה, משפחה שהיא כבר לגמרי חלק מהמשפחה שלנו- משפחת קאהן היקרה, הגיעו אלינו השבוע (שוב) להציל חיים.
לפני מספר שנים הם הגיעו וביקשו לאמץ כלב מבוגר שזקוק להצלה והצילו את מקס האהוב שלנו, כלב מבוגר שחיכה שנים ארוכות לאהבה וזכה לבלות איתם שנים רבות עד שנפטר, עם לב שחווה תיקון, עם לב שלם ואהבה בלי גבולות לה חיכה שנים ארוכות.
השבוע הם חזרו אלינו ושוב ביקשו להציל את הכלב/ה הכי מבוגר/ת בכלבייה. את מי שצריך הצלה.
לפני 3 שנים כשניקיטה רק הגיעה אלינו הפייסבוק געש ורעש וכולם הבטיחו להציל את הכלבה שנמצאה במצב נוראי. עמוסה בגידולים, עור ועצמות, ניקיטה נמצאה משוטטת מורעבת ומיובשת ועברה מיד לאחת ממרפאות העמותה. השבב הוביל לבעלים, שהודה כי לא לקח אותה לוטרינר ולא רואה איזושהי בעיה עם הגידולים…לצערנו, קיבלנו גם דיווחים כי ניקיטה, בת ה-10 העבירה את רב חייה קשורה בחצר עם שרשרת ברזל.
התמונות של ניקיטה זעזעו את כולם אבל אחרי שהגידולים הוסרו ואחרי שהחלימה- איש לא הגיע להעניק לה דף חדש. 3 שנים שהיא חיכתה בין סורגים, 3 שנים של חום נוראי ומחנק.
השבוע היא הגיעה הביתה, בגיל 13, הכלבה המתוקה והמדהימה הזאת תתחיל לחיות בזכות משפחה אחת מדהימה שאנחנו זקוקים לעוד כמוה כדי שנוכל לתת לכל הכלבים המבוגרים- לחיות.
תודה משפחת קאהן! במזג אויר בלתי אפשרי, המסתם לנו את הלב 👑❤️

בית המחסה נמצא בכניסה לכפר רות ועוד עשרות כלבים מבוגרים זקוקים לכם בקיץ הזה-תגיעו להציל מישהו שזקוק לכם- הם יודו לכם ויעניקו לכם כל כך הרבה אהבה

לתאום מפגש לאימוץ: 3703* שלוחה 3