08/05/2013

תגיות:
,

צוות של יחידת יהלום באגף הפיקוח הוזנק למקום, במקום נמצא סוס רתום לעגלת משא עמוסה במאות ק"ג של פסולת בניין. עפ"י המלצת יחידת יהלום (יחידה השייכת למשטרה ופועלת בשיתוף פעולה עם המחלקה הווטרינרית של תל אביב), הגיע גם צוות של המחלקה הווטרינרית לבדיקת הסוס ומצא סוס מבוגר, רזה ואומלל, עם פגיעה ברגליים. הסוס ניסה להתמודד עם משימה כמעט בלתי אפשרית של סחיבת עגלה עמוסה בכמות עצומה של פסולת בניין במשקל כבד והתמוטט בעקבות כך. הסוס הוחרם עקב חשד להתעללות והועבר עוד אמש בסיוע תנו לחיות לחיות לטיפול ושיקום בחווה בצפון הארץ.

נגד בעל הסוס תיפתח חקירה ועיריית תל אביב תמליץ להעמידו לדין. הפעילות הינה בהמשך למדיניות עיריית תל אביב יפו של אפס סובלנות לתופעות של ניצול והתעללות בבעלי חיים. 

אתי אלטמן, דוברת תנו לחיות לחיות: "תודה רבה לעיריית תל אביב, למשטרת ישראל ולד"ר צבי גלין מנהל המחלקה הווטרינרית על הפעולה המיידית שננקטה והסיוע שניתן לסוס האומלל. לצערי, אנו נתקלים במקרים רבים של ניצול והתעללות בסוסים וחמורים שמתפקדים כל חייהם כבהמות משא וחיים בתנאים קשים. חשוב שהאזרחים יידעו שיש מי שמטפל במקרים כאלה ושהתעלמות אינה הפתרון – כשאתם עדים לסוס או חמור שנמצאים במצוקה וזקוקים לסיוע (וכמו כן כל בעל חיים אחר שזקוק לעזרה) – פנו לעיריית תל אביב. אל תתעלמו".