01/05/2013

תגיות:

תנו לחיות לחיות דורשת מהמשטרה לחקור לעומק את המקרה ולמצות את הדין עם העבריין.
מצ"ב דיווחה של יעל אדלשטיין, בעליה של הכלבה, אשר מתכוונת להגיש גם תביעה אזרחית כנגדו.

"חייה ורציחתה של ניוקי, הכלבה האהובה שלנו:
לפני כשלוש שנים, נוקי נולדה בליל יום הכיפורים. רכשנו אותה כשהייתה בת חודש. כאוהבי חיות בכלל וכלבים במיוחד, אנו מחזיקים כלבים בבתנו מלידתם ועד מותם בשיבה טובה. הכלבים אצלנו מהווים חלק בלתי נפרד מהמשפחה והם אינם חוששים מבני אדם…..
ביום שישי האחרון, חברתי ואני יצאנו לטיול בוקר בשדות כהרגלנו, כל אחת עם הכלבות שלה, לרבות ניוקי המקסימה. המדובר בשטח חקלאי ללא כבישים וללא אנשים (פרט לחקלאים העוברים תמיד בזהירות לידנו על מנת שלא לפגוע בנו או בכלבים). כשלפתע פתאום הגיחה מכונית מסחרית במהירות מטורפת, עמדנו לפני הכלבים שלנו וסימננו לנהג להאט ולעצור לרגע. הנהג הסתכל הישר לעינינו ובמקום להיענות לסימנים שלנו, המשיך בדהירה על שביל האפר. משום שהמדובר בשטח פתוח ללא שום מכשול בדרך, ברור לנו מעל לכל ספק כי הנהג ראה אותנו ואת הכלבים. ובכל זאת, הוא המשיך לדהור….. הספקנו לזוז הצידה, שאר הכלבים האחרים שלנו (שכולם כלבים שאספנו מהרחוב) הספיקו לברוח לצדדים, אך ניוקי היפה והאצילית, שלמדה לא לחשוש מבני האדם, נותרה עומדת על הדרך, מתבוננת בנעשה בעיניה הגדולות והתמימות…. הנהג נסע ישר עליה ודרס אותה. תחילה עלה עליה עם הגלגלים הקדמיים, וכאילו לא הספיק הדבר, הוא המשיך עם הגלגלים האחוריים. ניוקי שלנו צרחה בכל כוחה, וניסתה להתרומם, אך לשווא. הנהג שעצר למספר שניות, התבונן בנו, ולמרות שראה את הסימנים הנואשים שעשינו לו ושמע הצעקות שלנו בבקשה שייסע לנו להעביר את הכלבה האהובה שלנו במהירות למרפאה, התעלם מאתנו וברח!!!! נותרנו לבדנו במקום עם כלבה מדממת למוות בשטח שהיה אמור להיות בטוח לחלוטין…..
חקלאי שעבד כק"מ ממקום האירוע הגיע לצעקות הכאב של ניוקי…. אבל הנהג הדורס בחר להתעלם מהן….. במהירות המרבית הובלנו את ניוקי היקרה שלנו למרפאה של ד"ר איתי סבג (הוטרינר המדהים שלנו במושב ניר משה בדרום). ידענו שאם לניוקי יש הסיכוי הקטן ביותר לשרוד, איתי כבר יידע לעשות את זה…..שהרי הוא לא רק רופא חיות מקצועי ואנושי, הוא מלאך שיודע לעשות ניסים. בעבר הוא הצליח להציל את ניוקי שלנו, כשהיא חלתה בדלקת חמורה של המעיים שסיכנה את חייה. למרות שמצבה של ניוקי היה נראה אבוד מראש, הוא לא חסך (יחד עם רעייתו הצעירה) במאמצים להציל אותה. עשה כל מה שניתן לעשות ומעבר לכך כדי לשמור על חייה. אך המכה הרצחנית הייתה חזקה מדי. היא גססה לנו אל מול העיניים, ושום טיפול לא יכול היה לעזור לה. האבחנה של ד"ר סבג הייתה חד משמעית: הנהג הדורס ריסק לה את כל אברי הבטן ואת בית החזה…. ניוקי נשמה את נשימותיה האחרונות. ועל מנת לקצר את ייסוריה הנוראים ביקשתי מאיתי להרדים אותה. ניוקי נרצחה ביום שישי האחרון, והיא רק בת שלוש. עד הרגע האחרון היא התבוננה לנו בעיניים ושאלה :" למה????????"
הנהג הדורס מתגורר במושב שלנו והוא מכיר אותנו לפחות בשם. הנהג הדורס רצח בדם קר כלבה צעירה שכל טעותה הייתה שגדלה להאמין בטוב ליבם של בני האדם…… היא לא פחדה גם כאשר הנהג דהר הישר לתוך גופה. היא רק התבוננה בנו ובמבטה הרך שאלה "למה??????"
יעל אדלשטיין