19/01/2012

תגיות:
,,,,,

לאחרונה התפרסם דו"ח מבקר המדינה אשר חשף והביא עדויות קשות למה שתנו לחיות לחיות מתריעה בפני המדינה והציבור בישראל כבר זמן רב: ממשלת ישראל, משרד החקלאות, השירותים הווטרינריים והרשויות המקומיות, כולם נטשו את בעלי החיים, סגרו אותם הרחק מהעין הציבורית בכלביות עירוניות, שבחלקן הגדול התנאים מזווייעים וללא כח אדם אמיתי שיטפל בהם.

המטרה הראשונה של הקמפיין היא הכלביה העירונית באשקלון – שם כבר תקופה ארוכה נחשפות חדשות לבקרים זוועות שמתרחשות בין כתלי הכלביה. לאחר נסיונות רבים לשפר את המצב באשקלון באמצעות הידברות עם גורמי העירייה השונים, נסיונות אשר לא צלחו, הוחלט לחדש את המאבק למען שינוי יסודי של הטיפול של עיריית אשקלון בכלביה העירונית. אנו לא יכולים להמשיך להשלים עם הפגיעה הנוראית שגורמת עיריית אשקלון לבעלי החיים שבכלביה. תמונות הזוועה האלו חייבות לחלוף מהעולם. הציבור בישראל לא מוכן יותר לעבור לסדר היום על מראות שכאלו.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שהאחראים הישירים למצבם של בעלי החיים בישראל הם המשרדים הממשלתיים, ובראש ובראשונה משרד החקלאות, באמצעות השירותים הווטרינריים. באופן מסורתי לאורך השנים משרד החקלאות והשירותים הווטרינריים, אשר אמורים לדאוג לבעלי החיים ולהגן עליהם, עושים בדיוק את ההפך. אנו פנינו למנהל השירותים הווטרינריים ולשרת החקלאות בדרישה להתערב לאלתר במה שקורה באשקלון וביתר הסגרי הכלבים בישראל, בראש ובראשונה באמצעות קביעת תקני כח אדם לווטרינרים רשותיים – שכן כיום נוצר מצב שבכלביות רשותיות רבות, כמו באשקלון, הרשויות המקומיות לא מעסיקות מספיק וטרינרים ואין מי שיטפל בבעלי החיים. זה המקור הראשון לכל הבעיות – העדר טיפול וטרינרי בבעלי החיים.

אנו קוראים לציבור אוהבי בעלי החיים בישראל כולה להתגייס למאבק, לתמוך בו, ולעזור לנו לשנות את יחסה של מדינת ישראל לבעלי החיים.

אנא השתמשו בפורמט כתיבת המכתבים ועזרו לנו להגיד לכל מי שאחראי להתעללות הזאת בבעלי החיים – מה הציבור בישראל חושב על זה.
הצטרפו אלינו