19/11/2017

תגיות:
,,

לא היתה ולא תהיה כמוך. נענע אהובה שכזאת. 10 שנים ארוכות שהיית איתנו בכלוב, 10 שנים שצפינו בך סופגת, תמיד בחיוך, את ההמתנה הבלתי הגיונית, המתישה לבית.
10 שנים ואת תמיד מחייכת. עמוסה באהבה לכווווולם! כמה אהבה שהיתה בך. כמה אהבה שנתת לכולנו. תמיד מברכת בכשכושי זנב את האומללים שננטשים לכלוב. מלקקת אותם, מרגיע אותם, בטח צוחקת איתם ואומרת להם שאת השיא בהמתנה לבית את שומרת לעצמך ושהם בקרוב יאומצו.
והיה לך את הדני שלך. דני פחדני שלא זזת ממנו במשך 7 שנים. הוא היה הצל שלך ואת, באהבה, נישקת אותו והגנת עליו- לצידך נעלמו לו כל הפחדים.
והמלאכית שלנו, אייילה המופלאה, אחרי 10 שנים של המתנה העניקה לך את החופש לו חיכית בשיקה. וביחד עם דני זכית לממש אהבה, להזדקן לצידו מחובקת תחת עץ, סוף סוף יכולה לרפא את הלב.
היום אחרי שנתיים בבית, בגיל 18 עזבת את העולם הזה מחוייכת. שלמה. השארת את דני בבילבול נוראי ואותנו בעצב תהומי וחיוך ענק במחשבות על שמחת החיים ואהבה שתישאר אצל כל אחד מאתנו לעד.
אוהבת אותך המון נענע נוני שמנמנוני שלי ומאושרת שהצלחתי להגשים לך חלום וכבר מתגעגעת המון. היית ולעולם תישארי נענע נוני הכלבה הכי מושלמת שהייקום אלינו הביא.
צפו כאן בסרטון המרגש של נענע ודני
פרידה מאמא איילה:
"נענושקה אנחנו נפרדות.לפני שנתיים וחצי התקשרו אלי מתלל ביקשו שאקח אותך 10 שנים חיכית לבית.איך לא חטפו אותך מושלמת כזאת.התשובה היתה דני פחדני.ננטשת בגיל 6 ומאז קיבלת וטיפלת בכל מי שהגיע לכלביה.דנדן הגיע בגיל חודשים מפוחד ופחדן.ובגלל הלב הענק שלך לא הסכמת לעזוב בלעדיו.סיפרו לי שאומצת.אבל הגעגוע הכניס אותך לדכאון וחזרת לכלביה.קיבלתי אותך בגיל 16.ביקשתי תחזיקי מעמד 10 ימים.יום לכל שנה.ואז 10 שבועות.10 חודשים ואת החזקת מעמד שנתיים וחצי.והכי מצחיק נענע.שחשבתי שאני עושה מצווה.אבל את הרי הגעת אלי בשביל לתת לי את הדחיפה ללכת ללמוד כלבנות טיפולית.שראיתי איך נפתח הלב לכל מי שהגיע אליך.תמיד עם זנב מקשקש.נפרדת ממני בדרכך האצילית.נתת לי זמן הכנה.לאט לאט כבר הלכת פחות.ושהייתי מגיעה תמיד קמת עם זנב מקשקש .והיום כבר לא היו לך כוחות לקום אלי.תנוחי על משכבך יפה שלי.אני מבטיחה שאשמור על דןדן שלך.תמיד תיהיה אצלי בלב"