01/10/2017

תגיות:
,,

סליחה ילדים יפים שלנו. סליחה שאנחנו בני האדם כאלה שטחיים, מתנשאים, צבועים וביקורתיים ואתם משלמים על כך סגורים אצלנו בכלוב כל כך הרבה שנים.
סליחה רופי, קייסי, תולי על ההתעללות הנוראית שעברתם,, האוזנים המתוקות שנחתכו ביחד עם הזנב, קייסי שחולץ במצב נוראי מכפר קאסם, רופי עם החבל על הצוואר ובמקום שיזכו להתחלה חדשה, במקום להיות עכשיו בבית שירפא את הצלקות אתם סופרים בכלוב שנים ארוכות.

סליחה מפרימו וכף הרגל העקומה לגו וסנדי שמסתדרים מצויין על 3 רגליים, .חיים שצולע, ליסה והלשון המתוקה שמתגלצ'ת כי חסרה לה חצי לסת, יודה ולבנונה שחסרה להם עין אחת, אתם כולכם כל כך מקסימים ורק בגלל מראה חיצוני בכם לא בוחרים..

סליחה מדיווה, ריקו, טייגר, לנון ומקרתני ועוד רשימה ארוכה מדי של אהובים שצמאים לחופש, לאהבה, למגע ומחכים 5 ו-6 ו 7 שנים (!!!) בכלוב ורק מי שנעצר ליד הכלוב שלכם יכול להרגיש את המחנק. אבל רובם לא נעצרים. רובם חולפים כשאתם נובחים, זועקים את התיסכול שלכם מבעד לסורגים. סליחה ילדים אבל אף אחד לא רוצה באמת להקשיב.

סליחה מדרור, גיגי, אציק, סול,הלן, מולאן, ספידי ועוד רשימה ארוכה מדי של נשמות עדינות ורגישות שכל יד שמושטת למגע מלטף מאיימת ואין בנמצא אנשים מספיק סובלניים שילמדו אתכם שמגע יכול להיות גם עדין.

סליחה רוקי, קשיו, רודי, שאנשים מחפשים לקנות את הגזע המושלם וכלבים מעורבים כמוכם הם לא מספיק "אטרקציה" להסתובב איתה ברחוב או להשוויץ איתם בתמונה בפייסבוק, כאלו הייתם מכונית מדגם יקר מאוד. אתם מעורבים, אתכם לא יקנו במאות או אלפי שקלים ועל כך אתה משלמים בחיים בכלוב כבר שנים.
ברוך והילטון, אתם אומנם נחשבים לגזעיים, אבל לכם, למרות האהבה הבלתי פוסקת שלכם, אתם נחשבים לגזעים "מסוכנים".

סליחה מנפטון שהבעלים שלו לא עיקרו את הכלבה שלהם והוא, בתור גור, נזרק אצלנו עם עוד 5 גורים והוא עדיין מחכה, מאז למאמצים.

סליחה מיסמין, פיקה, ג'ק, קיווי למעשה, כמעט כל מי שנממצא בכלבייה, שבני האדם הכניסו אתכם לתוך המעגל האין סופי של הנטישות. יסמין שננטשה כבר פעמיים ופיתחה חרדת נטישה, קיווי ופיקה של סומכים על בני האדם, ג'ק שננטש כשנולד תינוק, בנצי שננטש ועבר מיד ליד כמו סחורה פגומה 3 פעמים בלי שום חרטה.

סליחה מג'וני שננטש בגיל עשר כמו נעל ישנה וכבר שנה בכלוב דועך, גולד הגולדן שבגיל 10 שוכב מדוכא על רצפת הכלוב סליחה על ההתעללות האכזרית שעברתם בזמן הנטישה ועל המאמצים שמגיעים לכלבייה ואפילו לא טורחים להביט לרגע ולבדוק אופציה לאהבה..כי הם לא רוצים את כאב הלב מכם בפרידה אבל לא חושבים לרגע על הכאב שלכם למות בכלבייה.סליחה מפיטר, דיווה וריקו, בואי, ועוד רשימה ארוכה של כלבים וחתולים שהם כבר לא "גורים" ולכן את אף אחד לא מעניינים.

סליחה שאנחנו בוחנים אתכם דרך העינים המעוותות שלנו, בוחרים לאמץ אתכם כאילו בחרנו עוד פריט הביתה ומשליכים אתכם כאלו זרקנו עוד פריט מהבית.

סליחה שאין לנו את הלב הנקי והטהור שלכם שמקבל אותנו, כמו שאנחנו, למרות כל הזוועות שאנחנו מעוללים לכם ולסביבה שלנו. נוטשים אתכם, סוחרים בכם, מכים, שורפים, מתעלמים מכם. ואתם תתנו את כל כולכם בשביל אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם על אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם, על המשמעות האמיתית של המילה סליחה.