02/04/2017

תגיות:
,,

מפקד הכלבים יוצא לדרך

מפקד הכלבים יוצא לדרך. אחרי שהשתלטו על בעיית הכלבים המשוטטים במומבאיי, בהוטן, הפילפינים, בנגלדש, מאוריציוס ומקסיקו סיטי, הגיעו לישראל בסוף השבוע האחרון ראהול סגהאל, ד"ר אמיט צ'ודהארי ותמרה קרטל מארגון humain society international. הבוקר הם יחלו המפקד הכלבים הראשון בישראל. הם יעברו עם צוות מתנדבים רכובים על אופנועים ב-84 ערים מצפון עד דרום ויזינו נתונים לאפליקציה מיוחדת שפיתחו ויודעת לחשב מה מספרם המדויק של הכלבים המשוטטים בישראל – נתון שאין היום לאף גורם רשמי במדינה. בשונה ממבצעים דומים שהובילו סגהאל וצוותו בהזמנת ממשלות זרות, הפעם מי שעומדת מאחורי הביקור היא עמותת תנו לחיות לחיות.
יעל ארקין מנכ"לית תנו לחיות לחיות: "הצוות הזה מייעץ לממשל האמריקאי, האוסטרלי, ההודי והסינגפורי אבל רק בישראל לממשלה לא אכפת לדעת אפילו כמה כלבים משוטטים יש פה. זה לא ירפה את ידינו. בעוד חודש נדע לראשונה מה מספרם של הכלבים המשוטטים בישראל ומה היקף התכנית הנדרשת להשתלטות על אוכלוסיית הכלבים".
על הפרויקט העיבה תקרית מביכה כשכניסתה של חברת המשלחת מגרמניה תמרה קרטל לישראל נאסרה על ידי רשות האוכלוסין בשל מוצאה הטורקי של משפחתה. רק בהתערבות שר הפנים אריה דרעי אושרה כניסתה לאחר שעות ארוכות של עיכוב ותחקיר ביטחוני.

https://www.youtube.com/watch?v=5MnW9N-9Z2M