26/03/2017

תגיות:
,,

יום מעשים טובים
יום המאמצים הטובים – מתגייסים למען דיווה, ריקו, עלמה ושאר הכלבים הבוגרים
 בשבוע שבו מציינים בישראל את יום המעשים הטובים (28.3) ,  קוראים בעמותת 'תנו לחיות לחיות' לציבור לפתוח את הלב ולהעניק בית חם לכלבים המבוגרים, הנחשבים לבעלי סיכויי אימוץ נמוכים מאחרים וחלקם אף ממתינים שנים ארוכות לבית חם.
במבצע משתתפים הכלבים: דיווה, ריקו, ויקי וריקי, לנון ומקרתני, עלמה וג'ק, אסי, קיילי, חנה'לה, קייסי, טייגר, מוקה, ג'ינג'ק, נל, במבי, בילבי, בארי, בנצי, פרדי, אמלי, פארקר, ווילי, אלפי, אלזה ועוד.
בעמותה נערכים ביתר שאת למה שהוגדר כ"יום המאמצים הטובים" והחלו לפרסם סרטונים ותמונות של הדיירים הותיקים ביותר בבית המחסה בעמוד הפייסבוק ובאתר של העמותה. בנוסף, כדי לתת תמריץ אפילו גדול יותר למאמצים הטובים , מציעים גם ליווי צמוד של מאלפת עד להתאקלמות מלאה בבית,  וגם מבצע של סל אימוץ מיוחד.
יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות : " עשרות  כלבים מבוגרים ממתינים לאימוץ בכלוב בין שלוש לשמונה שנים ויום המעשים הטובים הוא בדיוק הזמן לפתוח את הלב ולתת להם בית חם והתחלה חדשה. אנחנו מחפשים את האנשים והנדירים, שמוכנים להשקיע כדי לזכות בחבר אמת והציל את אחד הכלבים הותיקים . מנם כמעט כל אימוץ הוא אימוץ טוב עבור הכלב, אבל ישנם כלבים שהאימוץ שלהם הוא מעשה טוב במיוחד!".
יום המאמצים הטובים,  שלישי, ה- 28.3 בין 9-16 בבית המחסה בכניסה לכפר רות.
לפרטים נוספים: 036241776 שלוחה 3
*אימוץ יעשה בנוכחות כל בני הבית