27/02/2017

תגיות:
,,

כלבה שחיכתה 5 שנים בכלוב אומצה

מעטות מדי הן הפעמים שנכנסים אלינו לכלבייה מאמצים שרוצים להציל חיים. כשזה כבר קורה, אתה לא יכול שלא לשאול את עצמך- למה אי אפשא לשכפל את האנשים המדהימים האלה.
לפני מספר שבועות הגיעה לירון לכלבייה אחרי שקראה בפייסבוק על אסי שלנו שמחכה כבר 8 שנים לבית. היא כל כך רצתה להציל את אסי…שכשהסברנו לה שאסי לא מתאים לבית עם ילדים היא פשוט פרצה בבכי והרגישה חסרת אונים.
אבל לירון לא ויתרה על הרצון להציל נפש שכלואה שנים בכלוב ומי שזכתה היום לצאת הביתה ולהצטרף למשפחת מזור המדהימה, אחרי 5 שנים ארוכות ועצובות נורא- זו קיילי שלנו המדהימה!!!!!!!
55 שנים שקיילי שכבה בסוף הכלוב ואיש לא התעניין בה. תמיד עם מבט עצוב ומיואש כל כך, תמיד מתחבאת מאחורי האסי שלה- ששמר עליה יפה כל כך. ואנשים עוברים, כלבים באים והולכים והיא שם..מתחבאה, כאלו ויתרה על סיכוי לחיים אחרים.
אבל היום הרגע של קיילי הגיע. במשך שבועות שלירון הגיעה לכלבייה להכיר את קיילי ולתת לקיילי להכיר אותה. הן טיילו יחד וביחד עם גל המאלפת שלנו, עשו הכרות איטית, בסבלנות ואהבה, עד שהגיע הרגע המרגש שקיילי היתה יוצאת מהכלוב, רואה את לירון וממש מכשכשת בזנבה- מאושרת לראות את שכל כך השקיעה בה (מבטיחים בקרוב סרטון על כל התהליך המרגש).
והיום, היום בלילה, קיילי כבר תהיה מחובקת עם חבר חדש- גבר הכלבלב שמו, בבית חדש ואין מספיק מילים שיעבירו כמה האימוץ הזה מרגש ומדהים.
ילדה אהובה שלנו, אנחנו כל כך נתגעגע וכל כך מאושרים שהרגע שלך סוף סוף הגיע ועכשיו, במקום לספור עוד שנים ארוכות בכלוב, נזכה כל שנה לספור, ימי הולדת, כי היום, ללא כל ספק, נולדת מחדש!

ואא אפשר בלי להזכיר לכם רגע לפני סוף השבוע שהגיע עם האימוץ המרגש הזה..שאסי, דיווה, ריקו, מוקה ועוד יותר מדי כלבים, מחכים גם הם לרגע המרגש שלהם.