14/10/2016

תגיות:
,,

סליחה

סליחה ילדים יפים שלנו. סליחה שאנחנו בני האדם כאלה שטחיים, מתנשאים, צבועים וביקורתיים ואתם משלמים על כך סגורים אצלנו בכלוב כל כך הרבה שנים.
סליחה אצ'י וווילי על ההתעללות הנוראית שעברתם,, האוזנים המתוקות שנחתכו ביחד עם הזנב, קייסי שחולץ במצב נוראי מכפר קאסם ובמקום שיזכו להתחלה חדשה, במקום להיות עכשיו בבית שירפא את הצלקות אתם סופרים בכלוב שנים ארוכות.

סליחה מחיים המתוק, שלא מספיק שמישהו דרס אותו והשאיר אותו לכאוב בצד הכביש, הוא עכשיו גם צולע ולא מספיק "מושלם", פרימו וכף הרגל העקומה, מוזה שחסרה לה עין, ליסה בלי הלסת, פורי והצליעה, לגו שמסתדר מצויין על 3 רגליים, ריקו שיש לו צלקת מעל העין, פוזי הפוזל ווסטי שהראש שלה נוטה קצת הצידה..אתם כולכם כל כך מקסימים ורק בגלל מראה חיצוני בכם לא בוחרים.

סליחה סנדי שבשנת 2016 אנשים עדיין חושבים שכלב הוא אזעקה לבית. 14 שנים מחייך היית קשורה, ועכשיו במקום לחיות סוף סוף בבית את דועכת בכלבייה.

סליחה מאסי, לנון ומקרתני, טין טין, ויקי וריקי, טייגר ועוד רשימה ארוכה מדי של אהובים שצמאים לחופש, לאהבה, למגע ומחכים 5 ו-6 ו 7 שנים (!!!) בכלוב ורק מי שנעצר ליד הכלוב שלכם יכול להרגיש את המחנק. אבל רובם לא נעצרים. רובם חולפים כשאתם נובחים, זועקים את התיסכול שלכם מבעד לסורגים. סליחה ילדים אבל אף אחד לא רוצה באמת להקשיב.

סליחה מבילבי, במבי, ג'מה ודרור, טיגה, קיילי ברי ולואיז, נשמות עדינות ורגישות, שקיבלתם כאלה מכות מבני האדם כשכל יד שמושטת למגע מלטף מאיימת עליכם ועוד יותר סליחה שאני לא מצליחה למצוא עבור רבים וטובים כמוכם, כבר שנים, אנשים מספיק סובלניים שילמדו אתכם שמגע יכול להיות גם עדין.

סליחה מאלפי, חנה'לה, ג'ק, קאטר, קינדר, שאנשים מחפשים לקנות את הגזע המושלם וכלבים מעורבים כמוכם הם לא מספיק "אטרקציה" להסתובב איתה ברחוב או להשוויץ איתם בתמונה בפייסבוק, כאלו הייתם מכונית מדגם יקר מאוד. אתם מעורבים, אתכם לא יקנו במאות או אלפי שקלים ועל כך אתה משלמים בחיים בכלוב כבר שנים.
אלפי.אתה אומנם לברדור-אבל שחור. סליחה שבשנת 2016 עדיין מסתובבים בינינו כל כך הרבה אנשים חשוכים, גזעניים גם כלפי כלבים וחתולים. סליחה לואיזה הפנתרה השחורה היפהפיה שלנו, שמחכה כבר שנתיים בחתולייה רק בגלל שהיא שחורה…

אני מבקשת סליחה מנפטון שהבעלים שלו לא עיקרו את הכלבה שלהם והוא, בתור גור, נזרק אצלנו עם עוד 5 גורים והוא עדיין מחכה, מאז למאמצים.

סליחה מוקה, פינקי, נאור, סטפני כלבות מתוקות שבני האדם שופטים אתכם דרך סטיגמות מטופשות והחליטו שכלבות מהגזע שלכן הן "רוצחת" ואפילו שלא תגעו בזבוב, הסטיגמה משאירה אתכן זמן ארוך מדי בכלוב.

סליחה ממגי וסנופי האהובים, שהלב שלהם כל כך רגיש, שלא עמד בנטישה אחת וכשכבר שוב אומצו..פיתחו חרדת נטישה ועכשיו אף אחד לא מוכן לקחת סיכון ולאמץ אותם בגלל החרדה…מעגל אבוד מראש שהתחיל רק בגלל נטישה אחת!

סליחה מג'וני שננטש בגיל עשר כמו נעל ישנה, פינצ'ו שננטש בגיל 8 ועוד רשימה ארוכה של נטישות לעת זקנה. סליחה על ההתעללות האכזרית שעברתם בזמן הנטישה ועל המאמצים שמגיעים לכלבייה ואפילו לא טורחים להביט לרגע ולבדוק אופציה לאהבה..כי הם לא רוצים את כאב הלב מכם בפרידה אבל לא חושבים לרגע על הכאב שלכם למות בכלבייה.

סליחה שאנחנו בוחנים אתכם דרך העינים המעוותות שלנו, בוחרים לאמץ אתכם כאילו בחרנו עוד פריט הביתה ומשליכים אתכם כאלו זרקנו עוד פריט מהבית.

סליחה שאין לנו את הלב הנקי והטהור שלכם שמקבל אותנו, כמו שאנחנו, למרות כל הזוועות שאנחנו מעוללים לכם ולסביבה שלנו. נוטשים אתכם, סוחרים בכם, מכים, שורפים, מתעלמים מכם. ואתם תתנו את כל כולכם בשביל אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם על אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם, על המשמעות האמיתית של המילה סליחה.