01/01/2017

תגיות:
,,

הצטרפו אלינו להפגנה לעצירת המשלוחים החיים! יוצאים במוצאי-שבת 28.1.2017 בשעה 19:30 מרוטשילד 1, תל-אביב, וצועדים לרחבת הסינמטק שם תתקיים עצרת. המאבק לעצירת המשלוחים החיים עולה מדרגה ומגיע לבית המשפט העליון! הצטרפו אלינו לצעדת ענק בה נקרא לשופטי בג"צ - הפסיקו את המשלוחים החיים! איפה אתם תהיו ביום שבו סוף סוף יבוטלו המשלוחים החיים? המשלוחים החיים מהווים כתם מוסרי על מדינת ישראל. כל משלוח שמגיע לישראל דרך אוסטרליה או אירופה כרוך בתנאי כליאה קשים, צפיפות, הרעבה ואלימות אותה הם חווים בכל שלבי המסע. את קורבנות התעשיה האכזרית הזו אנו רואים לעיתים קרובות כגופות שנשטפות לחופי הארץ. מסעות המוות מוכרחים להפסק! ב-1 בפברואר יתקיים דיון ראשון בבג"צ בעקבות העתירה שהגישו אנונימוס ותנו לחיות לחיות בנושא המשלוחים. לראשונה ישבו שופטי העליון לדון בסוגיה אם להוציא את המשלוחים מחוץ לחוק על בסיס היותם הפרה של חוק "צער בעלי חיים". זוהי הזדמנות היסטורית עבור מדינת ישראל לומר בקול ברור - לא למשלוחים החיים! והזדמנות היסטורית עבור כל פעיל לקחת חלק במאבק. לקראת הדיון נקיים צעדת ענק ברחובות ת"א שתסתיים בעצרת המונים ברחבת הסינמטק. איפה אתם תהיו ביום שבו סוף סוף יבוטלו המשלוחים החיים? הצטרפו אלינו לצעדת הענק!

הצטרפו אלינו להפגנה לעצירת המשלוחים החיים!

יוצאים במוצאי-שבת 28.1.2017 בשעה 19:30 מרוטשילד 1, תל-אביב, וצועדים לרחבת הסינמטק שם תתקיים עצרת.

המאבק לעצירת המשלוחים החיים עולה מדרגה ומגיע לבית המשפט העליון!
הצטרפו אלינו לצעדת ענק בה נקרא לשופטי בג"צ – הפסיקו את המשלוחים החיים!
איפה אתם תהיו ביום שבו סוף סוף יבוטלו המשלוחים החיים?

המשלוחים החיים מהווים כתם מוסרי על מדינת ישראל. כל משלוח שמגיע לישראל דרך אוסטרליה או אירופה כרוך בתנאי כליאה קשים, צפיפות, הרעבה ואלימות אותה הם חווים בכל שלבי המסע. את קורבנות התעשיה האכזרית הזו אנו רואים לעיתים קרובות כגופות שנשטפות לחופי הארץ. מסעות המוות מוכרחים להפסק!

ב-1 בפברואר יתקיים דיון ראשון בבג"צ בעקבות העתירה שהגישו אנונימוס ותנו לחיות לחיות בנושא המשלוחים. לראשונה ישבו שופטי העליון לדון בסוגיה אם להוציא את המשלוחים מחוץ לחוק על בסיס היותם הפרה של חוק "צער בעלי חיים". זוהי הזדמנות היסטורית עבור מדינת ישראל לומר בקול ברור – לא למשלוחים החיים! והזדמנות היסטורית עבור כל פעיל לקחת חלק במאבק.
לקראת הדיון נקיים צעדת ענק ברחובות ת"א שתסתיים בעצרת המונים ברחבת הסינמטק.

איפה אתם תהיו ביום שבו סוף סוף יבוטלו המשלוחים החיים?
הצטרפו אלינו לצעדת הענק!