01/02/2024

תגיות:
,,

מרתיח!
יותר מ-15 אלף בעלי חיים תקועים על האוניה של דבאח בלב ים כבר 26 ימים – ואחרי שהורו לאוניה להסתובב ולחזור לאוסטרליה בגלל החשש מהפצצות החות'ים, התעשייה מבקשת לשלוח את הכבשים והעגלים האומללים האלה למסע נוסף לישראל.

הסיוט הזה חייב להיפסק! יחד עם השותפים שלנו באנימלס הוצאנו מכתב דחוף למשרד החקלאות שמבהיר שזה לא רק חסר כל חמלה והיגיון, אלא גם ממש לא חוקי, ודרשנו שלא להתיר לדבאח לשלוח את בעלי החיים למסע מהגיהינום שיימשך שבועות ארוכים נוספים.

לפי דיווחים תקשורתיים, יש חשש כבד לבריאותם של הטלאים על האוניה, ובקרוב יורידו את חלקם להסגר באוסטרליה. קיים חשש לשלומם של כל בעלי החיים על הספינה, שמתבוססים בהפרשותיהם בצפיפות איומה בספינה מיטלטלת, כשבאוסטרליה צפוי גל חום קשה.

בתעשיית המשלוחים החיים עוד טוענים בשיא החוצפה שהתמונות מראות שהכל בסדר עם בעלי החיים – כן, זה לגמרי נורמלי לדחוס בעלי חיים בצפיפות כזאת במשך חודש… את התמונות של בעלי החיים החולים, הם עוד מצליחים להסתיר. את הייאוש והפחד שבלב שלהם, אפשר רק לדמיין.

כבר התרענו בפני משרד החקלאות שזה חוסר אחריות ומקומם לאשר משלוחים חיים לישראל בזמן המלחמה – וזאת רק עוד המחשה נוספת לסיכונים הרבים בסחר האכזרי הזה!