02/07/2016

תגיות:
,,,

מבצע עיקורים וסירוסים לכלבים

מבצע למען הכלבים – עיקור וסירוס במחירים מצחיקים

מבצע משותף ל'תנו לחיות לחיות', עיריית אור יהודה ואיגוד ערים דן

מבצע עיקור וסירוס ב 200 ₪ בלבד!

כולל עלות קולר וכדורים לזמן ההחלמה

 

עיריית אור יהודה משתפת פעולה עם עמותת 'תנו 'תנו לחיות לחיות' ואיגוד ערים דן לצורך מבצע עיקור כלבים במחירים מיוחדים עבור תושבי העיר בעלי הכלבים.

במסגרת המבצע יכולים תושבי אור יהודה לתאם ניתוח עיקור או סירוס עבור הכלבים שלהם, אשר יתבצע במרכז הוטרינרי של איגוד ערים דן בצומת מסובים, על ידי וטרינר מטעם 'תנו לחיות לחיות', במחיר עלות של 200 ₪ בלבד. המחיר כולל גם עלות של קולר מיוחד (קולר אליזבת) וכדורים למשך שבוע, הנדרשים לתקופת ההחלמה.

 

מעמותת 'תנו לחיות לחיות' נמסר: "עיריית אור יהודה היא הראשונה אשר הרימה את הכפפה והבינה כי עיקור וסירוס הוא הפתרון היחיד לכמות הרבה של כלבים חסרי בית. אם עבור חלק מן האוכלוסייה הסיבה לא לבצע את הניתוח החשוב להפסקת הילודה של כלביהם הוא מחירו הגבוה במרפאות פרטיות– אנחנו נותנים את הפתרון במחירי עלות. ניתוח בחיר 200 ₪ ".     יש לציין כי במרפאות פרטיות עלות הניתוח יכולה להגיע ל-800 ₪ ויותר.

 

בעמותה מציינים עוד, כי בכל חודש נולדים אלפי גורים ללא מאמצים וכי עדיין יותר מ 60% מהכלבים אינם מעוקרים ומסורסים. עוד מדגישים בעמותה, כי עיקור וסירוס מציל חיים ותורם לבריאות הכלבים.  מדו"ח שפרסמה העמותה לאחרונה עולה כי על כל כלב שמאומץ 6 כלבים מומתים, רובם גורים שנולדו לכלבות שלא עוקרו.

 

מי יכול לקבל את ההטבה?  כל תושבי אור יהודה בעלי הכלבים,

איך מתאמים?  מתקשרים כבר עכשיו ל 'תנו לחיות לחיות', בטלפון 03-6241776 שלוחה 6 (אתי)

מתי יתקיימו הניתוחים? בכל יום א' בין השעות 8:00 עד 15:00 , רק לפי תאום מראש.

היכן: במרכז השירותים הוטרינרים באיגוד ערים דן, אשר בצומת מסובים. (לרשום באפליקציית וייז "שירותים וטרינרים איגוד ערים דן")