26/06/2016

תגיות:
,,,

כלבה שזכתה בחיים למרות שלא נשאר לה הרבה זמן לחיות

לא ידענו כמה זמן נשאר לרוטי לחיות. האמת היא שאנחנו עדיין לא יודעים. אנחנו רק יודעים, שכל דקה בחייה החדשים, מלאה באושר ואהבה- וזה מה שבאמת חשוב עכשיו אחרי שנים של הזנחה והתעללות.
שש שנים שרוטי הרוטווילרית "עבדה" בשביל שמישהו יוכל לעשות כסף מהגורים שלה.
שש שנים בהן שוב ושוב נכנסה להריון, המליטה ושוב, בלי רגע לנשימה, נכנסה להריון והמליטה..אלו היו החיים של רוטי. זה כל מה שהספיקה לעשות בחייה.
כמו רובן הגדול של הכלבות שממליטות שוב ושוב, גם רוטי חלתה כתוצאה מגידולי העטין שבגופה. אז כמובן כבר לא היתה "שווה" וניתן היה להיפטר ממנה.
רוטי הגיעה אלינו ועברה מספר ניתוחים להסרת גידולי העטין. אבל לצערנו, גידולי העטין של רוטי הם גידולים מסוג קרצינוסרקומה- להם אין טיפול שיוכל לסיים את המחלה.
ב-6 שנות חייה היא מעולם לא זכתה לחיים אמיתיים..כאלה שכל כלב חולם עליהם: בית וטיולים ואהבה..מלא מלא אהבה.
חיפשנו לה בית. אבל כולם פחדו מהפרידה מרוטי. היה קשה למצוא בית שימצא בסיפור של רוטי את הפן החיובי- את האפשרות להעניק חיים אחרים למישהי שסבלה כל חייה.
אחרי תקופה ארוכה, צליל ודויד המדהימים, שיש להם כבר כלב וחתול בבית, החליטו להוסיף למשפחה את רוטי- בשמה החדש בלה.
ובלה פורחת. היא יוצאת לטיולים בשדות, מבלה בחוף הים, היא מקבלת חום ואהבה שלא קיבלה בכל חייה! עם המחלה הקשה- היא קיבלה את החיים עליהם בודאי חלמה.
אין מספיק מילים להודות לכם צליל ודויד, אנחנו יודעים שבלה מודה לכם, גם בשמנו, מדי יום, כל דקה, על שהצלתם את חייה.
אם קראתם והתרגשתם כמו שאנחנו מתרגשים, תבואו השבת לבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות ותצילו חיים של מישהו שכל כך צריך!
אה כן..ובראשון בבוקר, תקבעו תור לעיקור של הכלבה שלכם אם עדיין לא עשיתם את זה עד עכשיו אם עדין אין לכם עבודה- תעשו טובה ותמצאו אחת כזאת במקום לתת לכלבה שלכם להפוך למכונת המלטות.