30/05/2016

תגיות:
,,,

במהלך חג הפסח התקבלה המחלקה המשפטית של תנו לחיות לחיות, הודעה דחופה על כבשה המיועדת לשחיטה שחורה באזור הדרום ומוחזקת עד לשחיטה בתוך חדר קירור בתנאים קשים מאוד אגב סבל נוראי. מיד פנינו אל הרשויות ויחד עם השירותים הווטרינריים העירוניים ועם משרד החקלאות פעלנו להחרמת הכבשה. הכבשה הועברה למתקן מוגן להסגר של 30 יום ואח"כ עברה מספר בדיקות כדי לשלול מחלות ולדאוג לבריאותה. אנו שמחים לבשר לכם שהיום הועברה הכבשה שזכתה לשם "צ'יל" (קריר) לחזקת עמותת תנו לחיות לחיות והיא הולכת לחיות חיים טובים ומאושרים אי שם בארץ. אנו רוצים להודות: לכל הפעילים המסורים שלא נחים לרגע ומדווחים לנו על כל הפרה (וכל כבשה) של החוק, לווטרינר הרשותי ולמשרד החקלאות ומאחלים לצ'יל שלנו שנים רבות ומאושרות.

 

במהלך חג הפסח התקבלה המחלקה המשפטית של תנו לחיות לחיות, הודעה דחופה על כבשה המיועדת לשחיטה שחורה באזור הדרום ומוחזקת עד לשחיטה בתוך חדר קירור בתנאים קשים מאוד אגב סבל נוראי.

מיד פנינו אל הרשויות ויחד עם השירותים הווטרינריים העירוניים ועם משרד החקלאות פעלנו להחרמת הכבשה.

הכבשה הועברה למתקן מוגן להסגר של 30 יום ואח"כ עברה מספר בדיקות כדי לשלול מחלות ולדאוג לבריאותה.

אנו שמחים לבשר לכם שהיום הועברה הכבשה שזכתה לשם "צ'יל" (קריר) לחזקת עמותת תנו לחיות לחיות והיא הולכת לחיות חיים טובים ומאושרים אי שם בארץ.

אנו רוצים להודות: לכל הפעילים המסורים שלא נחים לרגע ומדווחים לנו על כל הפרה (וכל כבשה) של החוק, לווטרינר הרשותי ולמשרד החקלאות ומאחלים לצ'יל שלנו שנים רבות ומאושרות.