21/09/2023

תגיות:
,,

סיכום השנה שלנו: השנה הזאת היתה אחת השנים היותר קשות שחווינו, בכל שנות פעילות העמותה.
כמות האימוצים ירדה בצורה דרסטית, מזג האויר היה קשה מנשוא לאהובים שלנו, הנוטשים לא הפסיקו לנטוש ובתוך כל זה, קריאות לחילוץ בעלי חיים במצוקה ובגלל שאין אימוצים, אין מקום להכניס בעלי חיים שזקוקים לעזרה מיידית. בתוך כל הכאוס הזה, אתם הצלחתם לעזור לנו לתת לעוד חיות לחיות. ריגשתם אותנו ונתתם לנו כוחות, כשעשיתם מקום בלב והענקתם חיים חדשים לכלבתולים שהכי היו זקוקים.
זוהי רשימה חלקית בלבד של האימוצים שריגשו אותנו השנה:

במסגרת פרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, יצאה השנה והתחילה סוף סוף לחיות, לבנה האהובה שלנו שחיכתה 9 שנים (!!) בכלוב ואמצה לבית משפחת בן דור המדהימיםםם.
משפחת יונבסקי הנדירהההה אימצה אצלנו בעבר את טין טין האהובה, שחיכתה 4 שנים לבית ובגיל 10 זכתה לצאת אליהם למשפחה ולחיות שנים ארוכות ומאושרת, כשטין טין הלכה לעולמה, הם מצאו מקום בלב והגיעו לאמץ את אלסקו המהמם שלנו, שבזבז 7 שנים מחייו בכלוב. המשפחה הזאת, יש בה כל כך הרבה לבבות, שהם צרפו השנה גם את כריס בת ה-15 שאת חייה העבירה קשורה ככלבת שמירה והגיעה אלינו במצב הזנחה קשה. משפחה של אהבה ללא גבולות!
רלי, המלכה הבלתי מעורערת, הגיעה אלינו השנה לאמץ את ביתה שעמוס בחתולים, את צ'ארלי האהוב שלנות שחיכה בכלוב 8 שנים. צ'ארלי זכה לתיקון ללב בביתה ולאחר שנפטר חבוק בזרועותיה, היא חזרה אלינו לאמץ את רגינה שננטשה אחרי 7 שנים בבית וחיכתה שנה בכלוב, מצאה עוד מקום בלב וצרפה גם את רוקי המשגע שחיכה בכלוב 8 (!!) שנים. ובגלל שהלב שלה ענק, גם קבסה הסוכרייה, חתולון מבוגר ועיוור, הצטרף למשפחה המופלאה.
שוקה הקציצה הכי אהובה בעולם, אחרי 7 שנים בכלוב, זכתה בגיל 9 לצאת למשפחת שביט המקסימה.ג'קס המהמם שלנו, שחיכה חמש שנים, הצטרף למשפחה המורחבת של יוהאנה ואמיר האהוביםםם, שכבר אימצו אצלנו את אסי שחיכה בכלוב 8 שנים.
בל, הרועה המהממת, שננטשה מבית בגיל 8, אחרי שנדרסה ואיבדה רגל אחת, זכתה בגיל 11 להגיע לאבא הכי מושלם בעולם.
יודלה, הכלב המושלם בעולם, שחיכה 7 שנים ארוכות וקשות לאהבה, זכה השנה לצאת הביתה עם אבא גיא המלךךך.
אביהו, האיש שלא מפסיק להציל חיות בר, החליט להציל גם את גת שלנו האהוב, שהגיע אלינו אחרי שעבר התעללות קשה וחיכה 3 שנים בכלוב. בגיל 10, הוא זכה באבא הכי מדהים שיש.
הולמס, בובה בת 17 (!!) אומצה לבית משפחת הרשקוביץ המלאכים, בטון, בן 12, אומץ השנה להורים מדהימים, איריס המהממת אימצה את ריקו, בן 11, ג'קי שננטש באכזריות בגיל 11 הגיע לבית מושלם, שמרית המקסימה אימצה את שובי דובי בן 10, חומי הקטן שהוחזק 10 שנים קשור בחצר הבית, מתפנק בבית מדהים, נועה הנסיכה הקסומה, שושה הקטנה בת 10, אימצה את בוץ', בן 9, שננטש משלושה בתים ואיך לא, עם חרדת נטישה, ביבי שננטש אחרי 7 שנים בבית, זכה בגיל 9 לחזור הביתה לתמיד, ג'ורג' בן 8, שלי, בת 8 ועוד כלבים מבוגרים, שזוכים להזדקן בכבוד בזכות מלאכים.

מתווספים לרשימה המרגשת הזאת גם בריטני הבובה וגאיה הנסיכה, שתי כלבות שחיכו אצלנו שנים ארוכות, ג'אז החתולונת שחיכתה חמש שנים, יצאק החתולון, בן 8, שזכו השנה לצאת לחיים.

אי אפשר לסגור את הרשימה הזאת בלי מלאכית אחת גדולה, דליה המדהימה, שכבר שנים, מאמצת אצלנו רק (!) חתולים מבוגרים ומאפשרת להם לחיות ולמות בכבוד. בכל פעם שחתול עוזב את העולם מחוייך, היא מיד פונה אלינו כדי להציל חתול נוסף.

פתחתם את הלב לכלבים והחתולים "הלא מושלמים" שלנו כשהגעתם להכיר אותם וגיליתם שמה שחשוב באמת זה האהבה הגדולה שיש להם להעניק, כמה לא חשוב אם הם צולעים/עיוורים/חסרי עין או רגל: משפחת קב, המשפחה האהובה עלינו מזה שנים, אימצו אצלנו את סנופי שחיכה ארוכות לבית וזכה לחיות איתם עוד שנים ארוכות ומאושרות. כשסנופי נפטר, הם חזרו אלינו כדי לאמץ את הופ, הכלבלבונת שהגיעה אלינו בתור גורה אחרי שנדרסה ונותרה על 3 רגליים וכן..גם היא חיכתה יותר מדי זמן לבית ובהמשך השנה, הם מצאו בלב עוד פינה וצרפו להופ אחות, את גולדי, הגורה שקרעה את הלב של כולנו השנה, כשנלחמה על חייה, אחרי שנדרסה. השתיים, זכו בבית המושלם בעולם כולו.
יובל האלופה, שאימצה אצלנו את מגטרון והלן, חזרה כדי להוסיף לרשימת הזנבות גם את הלן החתולונת העיוורת.
משפחת שטריקר הנפלאה, אימצה את דוריטוס החתולונת שחסרה לה גם עין וגם רגל.
אורן ונועה המהממים, אימצו לביתם את מלודי החתולונת העיוורת והוסיפו לה לחברה גם את רוזי הבובה.
איילה המקסימה, אימצה אצלנו את איילון הסוכרייה על 3 רגליים ומצאה מקום בלב גם להוסיף את נויארדג החתולון המתוק.
יעל גרמן המדהימה, אימצה את הלנה, כלבה בת 8 שחירשת באוזן אחת.בבר שלנו הביישן, שהגיע לפני 3 שנים אחרי שנדרס ונשאר עם צליעה קל, אומץ השנה לאמא מקסימה.
אוראנוטוס החתולונת העיוורת זכתה באמא נועה המדהימה, אמה החתולונת העיוורת, אלי הכלבלב שמסתובב על 3 רגליים, אמלי הכלבלבונת שחסרה לה עין אחת, בלה החתולונת על ה-3 רגליים. דאקי הסוכרייה על ה-3 רגליים, טיגי הכלבלבונת העיוורת, ינשופית החתולונת העיוורת, מייקי החתולון העיוור, מישה החתולון העיוור, מרילו החתולונת שיש לה עין אחת, מוקה הממתק על ה-3 רגליים, נופר החתולון הנוירולוגי, עבדול החתולון העיוור, עינבי החתולונת העיוורת, נמו החתולון הנוירולוגי, אירון החתולון על 3 רגליים ועוד זנבות מאושרים.

ראו השנה את העיקר ופתחו את ביתם עבור כלבתולים שדורשים טיפול רפואי: משפחת טוראל המדהימה, שאימצה את אריה, כלב חולה בלישמניה. גם טובה, כלבה שחולה בלישמניה זכתה בבית מושלם, פיש, כלבה שחולה במחלת אדיסון אומצה לבית משפחת וינברג המהממים, מג'יק, כלבה חולת כליות, זכתה במשפחה מהאגדות.

תרמתם עבורם ועזרתם לנו למצוא בתים מושלמים: טוקי, שבגיל 9, אחרי שכל חייה היתה מכונה לייצור גורים ונמצא עיוורת, במצב הזנחה קשה, אומצה ביחד עם לוקי הבובה, גורה שהגיעה אלינו אחרי שנדרסה, לביתה של חן המלכהההה.
הוגו שהורעב כמעט למוות והגיע אלינו שלד של כלב, טימון הגורון שהגיע אלינו אחרי שנדרס , פופקורן שהגיע אלינו עם 2 רגליים שבורות, טיפלים בדם ומחלת עור, חיכה למעלה משנה לעומר ותובל המהממים, אנטונלה שתרמתם עבורה כשנמצאה בבסיס צבאי עם קרע בבטנה, בובי שנדרס והגיע במצב קשה, לופז הדוברמן שהגיע עם חבל על צווארו אחרי שעבר התעללות קשה, נקטרינה הגורונת שכמעט ולא הצליחה לשרוד ברחובות, בטהובן שנדרס והיה עם דימום מסכן חיים, סהרה שהוצאנו מרשימת המתה בהסגר, כשהיתה עם שברים ברגליים ובידיים, ראמה, ששכבה ללא יכולת תזוזה, בצד הכביש. דמוקרטיה שנדרסה ונשארה עם צליעה מתוקה זכתה במשפחה מושלמת, כריס, שהסרטון שלו, צורח מכאבים, קרע את הלב של כולנו, עפרי שהגיעה אחרי שנדרסה, לורנצו שהגיע עם אוזניים גזורות אחרי התעללות קשה, קייל שנמצא קשור בצד הדרך עם 2 רגליים שבורות, גבריאל שגרר את עצמו בקושי, לבור ביוב, רעות שהגיעה כל כך כחושה, שראו רק שלד של כלבה, אומצה לביתה של איילה המדהימה.

השנה מצאתם מקום בלב והכפלתם את האהבה בבית: אחרי שחיכו 3 שנים, אמיליה ויוסף הכלבים האהובים, אומצו לבית אחד מושלם.
משפחת נרדימון האהובה, שהוסיפה לבאנה הכלבלבונת המתוקה את החתולים מיכאל, דניאל ובילבי. צ'יפס ואבישג הסוכריות אומצו לבית מקסים, אלכסייה ומאפי החתלתולים, ברד ונחמה, טרבין ומיימון, טאבי ונוני, ישראלה ובננה, מרגרט וטוליפ, נייקי ושמש, פארוק ואלה, ראג'ו ושובייה, זכינו להכיר השנה אנשים עם לבבות גדולים.

שולחים מכאן חיבוק גדול לכל המאמצים המדהימים שפגשנו השנה ומזכירים לכל מי שעדיין לא הגיע לרגש ולהתרגש איתנו- אנחנו מחכים לכם מדי יום, שבעה ימים בשבוע, ימי חול, ערבי חג וחגים לשנה עמוסה באימוצים מרגשים!