25/06/2023

תגיות:
,,

רופא במדינת ישראל, רופא שלמד 7 שנים ועוסק ברפואה שנים ארוכות, החליט, על דעת עצמו ובניגוד לחוק, כי החתולים שחיים בשכונה שלו, מסכנים את אשתו שנכנסה להריון!

הרופא לכד משפחה של אמא וגורים ועוד מספר חתולים ופשוט גזר את גזר דינם מוות.
הוא בחר להעביר אותם מהמקום בו דואגים להם למזון ומים ופשוט זרק אותם כניסה לכביש 4044.
בקשה לעזרה בחיפושים!!
3 חתולות צעירות ו-6 גורים, בכניסה לכביש 4044 שמוביל למושבים יגל צפריה ואליעזר יש פניה ימינה לדרך עפר בכניסה יש שלט גדול 'שטח משטרה' נוסעים בשביל עד 50 מטר או אפילו 100 מטר לפני הסוף , בסוף יש מבנים נטושים. במידה ואתם יכולים לעזור, אנא פנו ללילך: 0506420248

תלונה הוגשה Israel Police – משטרת ישראל והמחלקה המשפטית שלנו מטפלת בנושא.
חתול, בעיקר זה שחי ברחוב, הוא תלויי טריטוריה וקהילה. הוא מורגל ומסוגל למקום מושבו, אשר תכופות מהווה הבית היחיד אותו הכיר כל חייו.
הוא מכיר כל סמטה, כל מעבר נחבא או מקום מסתור. יכולתו להזין את עצמו, לשרוד את פגעי מזג האוויר ולחמוק מן הסכנות האורבות לו מצד בעלי חיים אחרים ומצידה של אוכלוסיית בני האדם, מותנית בהיכרותו המוחלטת עם הטריטוריה בה הוא חי כמו גם עם יחסי הקהילה הקרובים, אשר הוא מנהל עם חתולי רחוב אחרים איתם הוא חולק את אותה הטריטוריה.
ברגע שהזיזו אותם מהטרירוטירה שלהם, הם ינסו לחזור אליה, סביר להניח שידרסו, כי לא מכירים את הדרך, יסבלו ואף ימותו מוות אכזרי בנסיון למצוא מזון/שתייה, יתקלו בכלבים/חיות בר מהם לא יוכלו להתחמק מחוסר הכרות עם הסביבה.

העברת חתולים ממקומם זאת התעללות לכל דבר. בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), תשנ"ד- 1994 (להלן: "החוק") נקבע בסעיף 2(א), שכותרתו "איסור התעללות", איסור גורף וחד משמעי על התעללות בבעלי חיים בדרך כלשהי:
"לא יענה אדם בעל חיים, לא יתאכזר אליו ולא יתעלל בו בדרך כלשהי."
בית המשפט העליון פירש את האיסור על התעללות בבעלי חיים, בקבעו כי החוק נועד למנוע כל התעללות והתאכזרות לבעלי חיים, בין אם דרגת הסבל שהיא גורמת גדולה או קטנה.

*****ולרופא וחבריו הרופאים, שמביאים לכך שננטשים אצלנו חתולים, הבהרה: מחיידק הטוקסופלסמה, הרבה יותר קל להידבק כשאוכלים בשר נא!
בכל מה שקשור להפחדות בענייני החתולים: הסיכויי להדבק בחיידק וסילחו לי כעת על הפירוט הלא נעים כל כך, הוא רק אם נוגעים בצואת החתולים ואז מכניסים את היד לפה! ההדבקה היא אוראלית, לא מעבר לזה!***