22/05/2016

תגיות:
,,,,,,

מיצג: בסבל כולם שווים
עשרות פעילים של תנו לחיות לחיות והאגודה נגד ניסויים בבעלי חיים עמדו היום, ה-20.5.2016,  ברחבת הבימה, והחזיקו בדממה ובידיים רועדות את גופותיהם של בעלי חיים שנוצלו ונרצחו בתעשיות השונות.
החלטנו להביא אל המרחב הציבורי את קורבנות האלימות והמוות שבתעשיית הבשר, הביצים, החלב, והניסויים, בהסגרים העירוניים, בחנויות החיות, בתעשיית הפרוות ועוד.בשתיקה שלנו אנחנו צועקים את הכאב שלהם.מדי שנה משועבדים, מדוכאים, מנוצלים ומומתים על ידי בני אדם בישראל לבדה מאות מיליוני בעלי חיים בתעשיית המזון, בתעשיית הלבוש, בתעשיית הניסויים בבעלי חיים, בתעשיית הבידור, בכלביות העירוניות ובמקומות נוספים. היום אנחנו מבקשים להביא למרכז המרחב הציבורי והשיח הציבורי את קולם של בעלי החיים האלו. אלו המענים את בעלי החיים עושים זאת מאחורי גדרות וביתנים חשוכים, ואורזים לנו את גופתיהם כמוצרים שמחים. מקומות אלו הם לא רק גהנום לבעלי החיים, הם גם מייצרים מחלות ואבדון גם לנו, בני האדם, ומהווים את האיום האקולוגי החמור ביותר על כדור הארץ.

היום, יותר מתמיד, קל להימנע מלקחת חלק במעשים האלו. כשאנחנו לוקחים אחריות ובוחרים את מזונותינו, כשאנחנו בוחרים את מוצרי הקוסמטיקה בהם אנחנו משתמשים, כשאנחנו בוחרים האם לאמץ חיית מחמד נטושה או לקנות חיית מחמד מסוחרי ומרביעי בעלי חיים.

אנו קוראים לכל אדם בעל מצפון ולב – אל תתעלמו מן הסבל הזה של בעלי החיים. אל תיקחו חלק באלימות הזאת נגדם. האנושיות של כולנו נמדדת בצורה בה אנחנו מתייחסים למי שאינו יכול להשמיע את קולו בעצמו. כל אחד מאיתנו בוחר מדי יום האם הוא תומך בניצול האכזרי של מאות מיליוני בעלי החיים, או האם הוא לוקח חלק בשחרור ובחמלה כלפיהם.

צילום: יואב בן דב