22/05/2016

תגיות:
,,,,,,

הם קשרו אותו לעגלה עם חמור וגררו אותו בכבישים. הוא נאבק לעמוד על רגליו ולעמוד בקצב הריצה, אבל גופו השדוף לא מצא כוחות ורגליו נגררו, נפצעו, דיממו בכאב. רעש הצחוק של הנערים שגררו אותו נשמע היטב באוזניו אבל לראות הוא לא ראה אותם. סהר עיוור. על פי כמות הפצעים שעל גופו, מידת הרחמים לא נראתה ולו לרגע קט במורד הדרך בה גררו הנערים את סהר האומלל. הוא ודאי כבר ראה את מותו קרב.
אזרח שעבר במקום וראה את ההתעללות מחוסרת הרסן, התעמת עם הנערים ודרש לקחת את סהר לטיפול מיידי. הנערים ברחו (עם החמור האומלל). הגיהינום הסתיים. עכשיו סהר צריך למצוא כוחות לעלות במדרון התלול שבו נגרר, לעלות חזרה מעלה – להילחם על חייו.
סהר עבר לבית החולים הווטרינרי בבית דגן, שם עבר בדיקות דם מקיפות וצילומים. בבדיקות התגלה כי מעבר להתעללות הנוראית שעבר, הוא גם סובל מלישמניה (מחלה הנרכשת בעקבות עקיצה של נקבת זבוב החול הנגועה בטפיל).
הוא עור ועצמות, מיובש וחלש, כרגע לא מצליח להתרוממם על רגליו, לא מצליח להרים את ראשו. שברים לא נמצאו ברגלים, רק פצעים פתוחים מדממים, שמקבלים טיפול מקומי.
אנחנו לא יודעים עדיין את סיבת העיוורון ואם הוא בר שינוי. אופטלמולוג יבדוק את סהר בקרוב וייתן את חוות דעתו.
הוא מותש. הגוף עבר תלאות רבות מדי, והנפש… הנפש בוודאי לא יכולה בכלל להתחיל להתמודד עם גודל ההתעללות שחוותה. בשלב מאוחר יותר, סביר להניח שכל נער שיעמוד מולו, גם אם להושיט יד לליטוף, ייאלץ אותו שוב ושוב להתמודד עם אותו סיוט.
אבל כרגע אנחנו צריכים לראות את הגוף הצנום מתאושש, לראות את סהר מתחזק, לראות את סהר נלחם כדי לחיות.

לתרומות עבור סהר באתר שלנו (יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור סהר")
https://www.letlive.org.il/donations
PAYPALL
https://www.letlive.org.il/eng/donate/
כל התרומות יעברו עכשיו ישירות לטיפול בסהר

ניתן גם לתרום בטלפון 036241776 שלוחה 2

או להשאיר לנו טלפון בפרטי ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.
מבטיחים להמשיך ולעדכן כאן בכל שינוי במצבו.
תודה!