22/05/2016

תגיות:
,,,,,,

פוסט בפייסבוק של גור מתוק שכל פניו אכולות, הגיע למשרדי העמותה שלנו. מתנדבות יקרות מאשקלון, הגיעו לחלץ את הגורון האבוד והוא עבר למרפאה של ד"ר שיינר והאמת, שבהתחלה, העתיד של נפתלי נראה מאוד קודר ועצוב.
כן, זה עוד מקרה של כלב והפעם אפילו שמדובר בגור מתוק, נראה שהעוברים והשבים הצליחו להתעלם מהמראה הכואב של גורון שכל פניו אכולות מרימות (תולעים).
אם לא די בכך, נראה שהפציעה הקשה שהתפתחה לזוועה נוראית, נעשתה בידי אדם. מישהו הכה את נפתלי, פצע אותו, הפצע לא טופל, זיהום נוצר בחלל הפצע החשוף ורימות השתלטו על כל פינה ופשוט החלו לאכול את פניו וראשו.
במרפאה של ד"ר שיינר נדהמו לגלות את כמויות התולעים שהתבצרו בפניו של נפתלי. ד"ר שיינר וד"ר גפן מיד החלו בניקוי אינטנסיבי של המקום. אל השניים הצטרף גם ד"ר יוסף, כירורג מומחה, שנכנס עימם לחדר הניתוח לשעות ארוכות. במהלך הניתוח הסירו את העצם הנמקית וחלק מהסינוסים של נפתלי. כשתתבוננו באלבום התמונות תוכלו לראות את העבודה המדהימה שהם עשו. כל האזור נוקה לגמרי נראה כמעט חדש. זו לא פעם ראשונה שד"ר יוסף מצליח לעשות את הבלתי יאומן ממקרים כל כך מסובכים שאנחנו מעבירים אליו. הפעם, היה זה נפתלי שזכה שידי הקסם של ד"ר יוסף יטפלו בפניו.
נפתלי מתאושש כעת מהניתוח, אנחנו עדיין לא יודעים אם יצליח לראות בעינו ואם יזדקק לעוד ניתוחים פלסטים כדי לשפר את מצבו. מה שבטוח, במרפאה של ד"ר שיינר הצליחו בזמן, אחרי הרבה זמן שנפתלי היה בסכנת חיים- להציל את חייו.
אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן במצבו, נודה לכל עזרה בתרומות עבור עלויות הניתוח והטיפולים של נפתלי, שיש לפניו עוד אישפוז ארוך.
לתרומות עבור נפתלי באתר שלנו (יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור נפתלי")
https://www.letlive.org.il/donations
ניתן לתרום גם בטלפון 036241776 שלוחה 2
ב-PAYPALL- כל התרומות יעברו עכשיו ישירות לטיפול בנפתלי
https://www.letlive.org.il/eng/donate/
או להשאיר לנו טלפון בפרטי (באינבוקס) ואנו נחזר אליכם.
נמשיך ונעדכן כאן
תודה.