22/05/2016

תגיות:
,,,,,

זה אחד המקרים היותר קשים איתם נפגשו הוטרינרים שלנו בשנים האחרונות. התלבטנו הרבה אם לשתף אתכם במקרה הזה, כי האמת היא, שאנחנו עדיין חרדים לגורלו של חורי, אנחנו עדיין נאבקים על חייו של חורי.
התלבטנו אם לשתף אתכם כי אנחנו עוקבים כל שעה, כל דקה, אחר ההתקדמות שלו ויש עליות ונפילות קשות ואנחנו משתפים אתכם כדי שגם אתם, תכניסו את חורי ללב שלכם ותחשבו איתנו עליו כל הזמן, תשלחו איתנו אהבה שתיתן לו כח לשרוד.
למוקד שלנו הגיע דיווח בסוף השבוע על כלב ששוכב ללא תזוזה, כבר מספר ימים, עור ועצמות, הוא מכוסה פצעים והמון המון זבובים. אפט, לא מגיב, לא מסוגל לזוז, גוסס בכאבים נוראיים בשמש הקופחת, כך במשך מספר ימים..
אנחנו לא באמת יודעים מה קרה לחורי. הגוף שלו מחורר לגמרי. אנחנו לא יודעים אם מישהו התעלל בו או שהוא פשוט נתקע בכמה מוטות שחוררו את גופו לגמרי.
את חורי העברנו מיד לבית החולים הוטרינרי בבית דגן.
בתחילה שאבו כמויות אדירות של אויר מבית החזה המחורר. למחרת, שאבו גם נוזל מזוהם מבית החזה, הוא עבר סדרת צילומים, אולטרסאונד וסי טי.
הוא נכנס לניתוח לאקספלורציה (ניתוח חקר) במהלכו זוהתה פגיעה חודרת שעברה מבית החזה דרך הסרעפת לכבד!
בגלל הנזק הרב שנגרם הוחלט לבצע הטרייה לרקמות רכות מזוהמות, להסיר חלק מהכבד, חלק מהריאה ולתפור את הסרעפת.
לאחר הניתוח הייתה יממה קשה, במהלכה התקשה מאוד בנשימה (למעשה עבר אירוע של הפסקת נשימה) ועל כן חובר למנשם (מכונת הנשמה). הוטרינרים המשיכו שאיבות של נוזל מוגלתי מבית החזה של חורי.
נכון לעכשיו, חורי בהתאוששות כללית, נושם בכוחות עצמו. עובר שאיבות נוזלים יומיות מבית החזה – כל יום שואבים פחות נוזל מוגלתי.
עדיין קשה להגדיר את מצבו כיציב. ברגע שהוסרו חלק מהריאה וחלק מהכבד..אנחנו צריכים להיות צמודים אליו ולבדוק כל הזמן שהגוף מגיב היטב, ממשיך לתפקד- מצליח לנשום לבדו..
יש שיגידו שיכולנו לחסוך לו את הסבל הזה. אצלנו, בתנו לחיות לחיות, לאף אחד לא מגיע למות "כמו כלב". אצלנו כל אחד הוא עולם ומלואו בפני עצמו ולכל אחד מגיע שנעשה הכל כדי לנסות ולהציל את חייו.
אם גם אתם מרגישים ככה והסיפור של חורי נכנס ללכם ללב- נודה לכל עזרה בתרומות עבור הטיפולים, האישפוז והניתוחים היקרים מאוד שחורי עבר ועוד יעבור.
לתרומות עבור חורי באתר שלנו (יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור חורי")
httpa//www.letlive.org.il/donations:::http://www.letlive.org.il/donations

PAYPALL
httpa//www.letlive.org.il/eng/donate/:::http://www.letlive.org.il/eng/donate/
כל התרומות יעברו עכשיו ישירות לטיפול בחורי

ניתן גם לתרום בטלפון 036241776 שלוחה 2

או להשאיר לנו טלפון בפרטי ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.

מבטיחים להמשיך ולעדכן כאן בכל שינוי במצבו.
תודה!