18/04/2023

תגיות:
,

 

בכל יום מתקבלים במוקד הטלפוני שלנו דיווחים על מקרים קשים של צער בעלי חיים, ולמרות הייעוץ והסיוע המשפטי שאנחנו מספקים, לעיתים תכופות יש צורך לערב את הרשויות, שלהן יש את הסמכות הבלעדית לטפל במקרים של צער בעלי חיים.
לצערנו, במקרים רבים מידי הרשויות לא עושות דבר, לכאורה בשל היעדר הוכחות, ובעלי החיים משלמים את המחיר. המצב הזה חייב להיפסק! הם זקוקים למישהו שיחשוף את המציאות הקשה שלהם ע-כ-ש-י-ו, בדיוק כפי שעשינו בכלבייה בצור משה לפני חודשים ספורים – התחקיר הסמוי שערכנו שם חשף ממצאים מזעזעים של צער בעלי חיים והביא לסגירת המקום על ידי משרד החקלאות ופתיחה בחקירה מול המעורבים!
אותו תחקיר סמוי השיג מה שעשרות תלונות למשרד החקלאות לא הצליחו להשיג, והוכיח לנו שלאמת יש כוח אדיר ובלתי ניתן לערעור כאשר היא מצולמת ומשודרת לעיני כל.
אין לנו ספק שתחקירים נוספים יצילו בעלי חיים רבים!
בזכות ההבנה הזאת החלטנו על צעד אסטרטגי חשוב מאין כמוהו – הקמת צוות תחקירים מקצועי, שבעזרת טכנולוגיה מתקדמת יצליח לספק הוכחות שיאלצו את הרשויות לפעול.
הקמת צוות תחקירים היא משימה לא קלה ודורשת משאבים רבים, ובדיוק כאן אתם נכנסים לתמונה ועוזרים לנו להפוך את ההזדמנות הזאת למציאות – על מנת שנוכל לצאת לדרך עלינו לגייס את הסכום הדרוש לגיבוש הצוות מקצועי, רכישת ציוד והקצאת כל המשאבים הדרושים כדי להוציא את האמת לאור ולמצות את הדין עם המתעללים שנחשוף.
אנא מכם, תמכו בפרויקט התחקירים שלנו וביחד נחסוך סבל רב, נציל חיים רבים ובעיקר נמנע אדישות. האדישות באמת הורגת.