28/09/2022

תגיות:
,,

סיכום השנה שלנו: בזכותכם, השנה, בתוך ים של נטישות, חילוצים ומראות קשים, הצלחנו להעלות גם חיוך גדול הרבה מאוד פעמים. השנה, ריגשתם אותנו כשעשיתם מקום בלב והענקתם חיים חדשים לכלבתולים שהכי היו זקוקים. זוהי רשימה חלקית בלבד של האימוצים שריגשו אותנו השנה במיוחד.

השנה פתחתם את הבית והלב לכלבים וחתולים שחיכו כל כך הרבה זמן בכלוב ויצאו אחרי שלוש, ארבע ותשע שנים מהכלוב סוף סוף הביתה:
רייצ'ל המהממת, הגיעה במיוחד כדי להוציא אחרי 9 שנים ארוכות, את רופי שלנו שחי עכשיו את החלום ומבלה בלי סוף.
משפחת יינובסקי המופלאה, שאימצה אצלנו בעבר את טין טין שחיכתה שנים ארוכות וזכתה אצלהם בחיים מושלמים, חזרו והוציאו מהכלוב את אלסקו שלנו שחיכה 7 שנים.
רלי המלכה, הוציאה מהכלוב את צ'ארלי האהוב שלנו אחרי שחיכה 7 שנים לאהבה ואחרי מספר חודשים חזרה לאמץ לו לאחות, את רגינה שננטשה מבית בגיל 8.
אחרי 8 שנים בכלבייה, ליבי זכתה בלב הכי גדול בעולם ששייך לטל המקסימה.
דינה היקרה הוציאה לחיים את צ'ייסר היפיוף שלנו שהגיע אלינו בתור גור ואחרי 7 שנים בכלוב זכה לצאת ולהתחיל לחיות את החיים.
משפחת בן דוד המקסימה, אימצה את קרמבו הביישן שלנו שחיכה 6 שנים בכלוב.
משפחת בן עמי אימצה את לונה שחיכתה 3 שנים בכלוב ובגיל 10 זכתה לחזור הביתה.
סתיו וגודית אימצו את פני שחיכתה 3 שנים בכלוב, משפחת רוזנפלד אימצה את וירוס החתולון השחור שחסרה לו עין אחת ולכן חיכתה לבית 3 שנים.

בלי לחשב כמה זמן נשאר בידיעה שהמטרה היא להפיק מהזמן, את הכי טוב שאפשר, שורה ארוכה של מלאכים הגיעו השנה ופתחו את הלב לכלבים ולחתולים המבוגרים שלנו: בייל החתולון העיוור שחיכה אצלנו שנים ארוכות, ריקו שבגיל 9 אומץ למשפחת הוזמן היקרה, ברנדי שננטשה בגיל 11 ואומצה לביתה של לריסה, סושי בן ה-12 שסובל מבעיות בלב, סבתוש בת ה-10 שאימצה מיקי, ליאור וגל שאימצו את טירה שננטשה בגיל 10, שילגייה שננטשה בגיל 10, צ'יקו שננטש בגיל 10, רוקי בן ה-11 שאימץ עומר, משפחת מוקרון שאימצה את כריס בגיל 15.

פתחתם את הלב לכלבים והחתולים “הלא מושלמים” שלנו כשהגעתם להכיר אותם וגיליתם שמה שחשוב באמת זה האהבה הגדולה שיש להם להעניק, כמה לא חשוב אם הם צולעים/עיוורים/חסרי עין או רגל:
משפחת גולן הנדירה, בחרה לאמץ לבית אחד את עדי הכלבה על ה-3 רגליים ואת נילס הכלבלב עם האפילפסיה.
משפחת קוטיקט המדהימה, אימצה את שימי הכלבלב שמתגלגל לו על כיסא גלגלים.
מורן וטל אור, אימצו את שוורץ הכלבלב העיוור, רן אימץ את ג'יליאן החתולונת העיוורת, אבי אימץ את דניאלה הכלבלבונת על ה-3 רגליים, משפחת תמיר את חנה והרגליים העקומות, משפחת ברנר אימצה את יהלום החתולון על ה-3 רגליים, ירדן אימץ את יושה חתולון עיוור עם פגיעת ראש, דור ויותם אימצו נתי החתולון העיוור.משפחת קורינצקי אימצה את מרלין הכלבלבונת שיש לה לישמניה, משפחת טוהר ארץ שאימצה את ג'וי הכלב האפילפטי, משפחת ברוך שאימצה את מחול בת ה-11 שיש לה לישמניה, נוגה אימצה את מוקה הכלבלבונת שננטשה בגיל 8 עם בעיות עור קשות. מירי בחרה לאמץ את מוג'ו החירש, אסנת את מגבת החתולונת העיוורת, עידן את לסט החתולונת שחסרה לה עין אחת ושרה את לחי, שיש לה לסת קצת עקומה.עמוס החתולון על ה-3 רגליים יצא לבית משפחת האריס, משפחת דקל לוגסי אימצו את עזעז הכלבלבונת על ה-3 רגליים. משפחת טפליצקי אימצה את עזית, חתולונת עם קשיי ראייה, יהל אימצה את סשה הכלבלב על ה-3 רגליים, משפחת אלקרץ את סופי הכלבלבונת על ה-3 רגליים,.משפחת דודזון את שייקה הכלבלב על ה-3 רגליים ודריה שאימצה את אינפרנו החתלתולון העיוור.ענת אימצה את קישוא החתולון העיוור, משפחת שטרן את קולומביה הכלבלבונת על ה-3 רגליים, דניאלה הכלבלונת על ה-3 רגליים אומצה לאבא אבי, ענת ורן אימצו את רים הכלבה על ה-3 רגליים, עופר אימץ את רותם הכלבלב על ה-3 רגליים, יהודית שאימצה את מאי, חתולונת בלי עין ורגל, משפחת גרינבאום שאימצה את אשכול שחסרה לו כף רגל אחת, משפחת יצחק אימצה את רוקסטאר החתולון שחסרה לו עין אחת וליאור שאימץ את ווסלי הכלבלב שיש לו בעיות במעי.

השנה הרחבתם את הלב כשהבנתם שלא משנה כמה הדירה קטנה- תמיד יש #מקוםבלב לאהבה והגעתם לאמץ אצלנו כלבים וחתולים בזוגות! משפחת הרוש המושלמת, שכבר אימצה אצלנו את ג'סי המתוקה, מצאה עוד מקום בלב והוסיפה את בקלוואה הכלבלבונת והרגליים העקומות.
ג'יימס וקימברלי האלופים, פתחו את הלב ומצאו מקום לזינה החתולונת העיוורת ואלכסנדר החתולון על ה-3 רגליים.
דניאל ודיאנה המהממות, שאימצו אצלנו את סאני החתולון העיוור, חזרו כדי לאמץ לו לאח את פלוטו הכלבלב על ה-3 רגליים.
משפחת אפנדייב היקרה, אימצה לבית אחד את קלאוד החתולון על ה-3 רגליים וצרפה לו לאח את פלצף הממתק.
ליאורה המלכה, שאימצה את אומה, חתולונת עיוורת בת 8 וצרפה לה לאח את ביידן שחיכה מלא זמן לאהבה.
משפחת שגב שאימצה את סטיבי הכלבלב העיוור חזרה לאמץ לו לחברה את במבה, משפחת הולינגר שאימצה את הגדה, חזרה לאמץ את אחיו פרעה החתולון ודליה המלכה, שכל חתול שעבר את גיל 8 מגיע לביתה והוא מאכלס כבר עשרות חתולים באהבה.

תרמתם עבורם ועזרתם לנו למצוא בתים מושלמים: פסח שהגיע אלינו אחרי שנדרס ולא עמד על רגליו, אדם שנמצא פצוע בראשו בבסיס צבאי, ארנולד שנדרס ונמצא עם לסת מרוסקת, אור שברחה מהאנשים שגזרו לה את האוזניים והרעיבו אותה, לאון בן ה-10 שנמצא שלד של כלב קשור ברגליו, גוסס, ירדן הגורה שהורעלה, גבי שחולץ ממאגר שפכים, ניר שנמצא שרוף, נתיב שחולץ מתעלה, עינת שנמצאה דרוסה, פינטו שנמצא עם שבר פתוח ברגלו, שירי שהסתובבה עם מחלת עור קשה, יעלי שחולצה על ידי חיילי מג"ב עם שבר בגולגולת ושברים בצלעות, פלורנס שנקשרה לנגרר, אנייסטה שנמצאה עם שברים באגן ועצמים זרים בבטנה, מזל בת ה-11 שהוחרמה במצב נוראי, מגג בניין עמוס צואה, סימבה שנפל מצוק גבוה והבעלים שלו ויתרו עליו בגיל 13, זוהר שנמצא במבנה נטוש עם עין מדממת, סטאר שנמצא קשור עם אגן שבור.

אי אפשר לסגור את השנה הזאת, בלי הצלקות שנשארו איתנו בלב ובעקבותיהם יצאנו בפרוייקט #אומנהלחיים בו אנחנו קוראים לכם להגיע ולאמץ, ללא עלות את הכלבים והחתולים המבוגרים/החולים שלנו כדי שלא ייסימו את חייהם בכלוב.
לצערנו, השנה נפרדנו משורה ארוכה מדי של כלבים וחתולים: זית הרועה המשגע, מקס החתולון שננטש מבית ולא זכה לחזור הביתה, יפעתי החתולונת העיוורת שהגיעה אלינו בגיל חודשים ושנים חיכתה לבית, בוץ' שננטש מבית אחרי 7 שנים ולא זכה במשך שנים, לחזור הביתה, בנצי שחיכה 8 שנים לאהבה, ויקטוריה שננטשה אחרי 5 שנים מבית ו-7 שנים חיכתה, לוקאס הקטן שננטש בגיל 12, סטלה החתולונת שהגיעה אלינו בתור גורה ולא זכתה לצאת מהחתולייה ופרדי שחיכה 9 שנים לבית.

שולחים מכאן חיבוק גדול לכל המאמצים המדהימים שפגשנו השנה ומזכירים לכל מי שעדיין לא הגיע לרגש ולהתרגש איתנו- אנחנו מחכים לכם מדי יום, שבעה ימים בשבוע, ימי חול, ערבי חג וחגים לשנה עמוסה באימוצים מרגשים!