01/05/2022

תגיות:
,,

הבחירה שלנו לאיש שצריך להדליק משואה, ביום העצמאות השנה, היא לרן וינר ! האיש הכי צנוע שיש, בטח יתפדח נורא מהפוסט הזה, אבל הגיע הזמן שתדעו שיש לנו מלאך שמסתובב בעמותה והוא תמיד, אבל תמיד, נמצא כדי להושיט עזרה.

כבר שנים שהוא מתגייס לעזור לכל בעל חיים פצוע שמגיע לעמותה. הוא מתנדב קבוע בכלבייה, יוצא עם הכלבים לטיולים ארוכים ארוכים והם פשוט חוזרים מאושרים ומחוייכים. בגלל שהוא מתנדב קבוע, הוא גם תמיד יודע מה יכול לעזור ולשפר את התנאים בכלבייה. ולכן, בשנים האחרונות, הוא הוסיף לחצרות הכלבים מתקנים בהם הם יכולים להתחבא מהגשם ולנוח בימי שרב בצילם. הוא השתתף במימון מערכת מתזים, שתצנן את הכלבים בימי הקיץ הקשים. הוא עזר לנו בשיפוץ המרפאה בכפר רות "ובשעות הפנאי" הוא מתרגם את האתר שלנו לאנגלית.
כדי שנוכל לקדם חוקים למען בעלי החיים בכנסת, רן עושה עבורנו תחקירים מקיפים על מצב בעלי החיים בעולם. מאחורי כל חוק חדש שאנחנו מקדמים בכנסת, יש רן אחד, מדהים במיוחד, שיושב ימים ולילות, מאחורי הקלעים ועוזר לנו להביא לכנסת את התמונה המלאה: רשות לאומית למען בעלי חיים, חסן עקר החזר, קשירת קבע של כלבים, הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של עבודת מחקר של האיש הזה.
השבוע, רגע לפני שהכלבנים שלנו, שבקיץ מאבדים מהחום והזיעה, 2,000 קלוריות בשעה, רק מלהתרוצץ בין הכלבים לנקות, להאכיל ולתת את הלב והנשמה, הוא החליט להקל עליהם במעט והוא קנה לצוות מכונת ברד. המכונה כבר עובדת במרץ, הכלבנים מחייכים ובעבור חמישה שקלים, תוכלו גם אתם להמתיק את הביקור אצלנו ועל הדרך לתרום לבעלי החיים.

מכל משפחת תנו לחיות לחיות, רצינו להגיד תודה רן. ההתגייסות שלך למען בעלי החיים, הנתינה שלעולם לא נגמרת והאהבה שאתה מרעיף על הכלבים, היא ממש לא מובנת מאליה. אתה השומר של כולנו, שתמיד אפשר לסמוך עליו כשצריך עזרה ואצלנו אתה ללא כל ספק, האיש שהוא לתפארת מדינת ישראל.