20/12/2021

תגיות:
,,

גם כלבים וחתולים קופאים מקור וזאת החובה שלנו, בימים כאלה לעזור!

🐕 לא משאירים אף כלב בחוץ! גם אם הכלב שלכם חי בגינה ואתם לא מכניסים אותו הביתה- בזמן הסופה הוא נמצא בסכנת חיים אמיתית. היפותרמיה זהו הליך איבוד חום הגוף לסביבה והינו מצב מסכן חיים ומתרחש בחשיפה לטמפ׳ נמוכות, רטיבות מגשם, חשיפה ישירה לשלג או רוח חזקה ומשטחים לא מבודדים.

🐕 במידה והכלב שלכם קשור בגינה, הוא עלול לחנוק את עצמו כשינסה להימלט מהגשם, הרוחות או כשייבהל מרעש הברקים והברד. לא משאירים אף כלב קשור בחוץ (בכל מזג אויר, דרך אגב).

‼ במידה וראיתם כלב שחי בחוץ ללא מחסה, יש להעביר פרטים ותמונות למחלקה המשפטית שלנו
[email protected]

🐕מומלץ לעשות עם הכלב טיולים קצרים ובמידה והוא נרטב, לייבש אותו בבית עם מגבת ולוודא שהמקום שבו הוא ישן, יבש וחם. יש לדאוג להאכיל את הכלב במזון איכותי שיעניק את כמות האנרגיה הדרושה כדי להתמודד כראוי עם שינויי הטמפרטורה.

🐕במידה והכלב שלכם מפחד מרעשים, דאגו לטייל איתו עם רצועה בלבד ולא לשחרר אותו. בבית ניתן לשים לו מוסיקה/טלויזיה שיעלימו את הקולות שבחוץ או להתייעץ עם וטרינר למתן טיפול תרופתי לימים אלו.

🐈חתולי הקהילה הם הנפגעים הראשונים בימי הסופה. גם אם אתם לא רגילים להאכיל אותם, מצאו בלבכם חמלה. קערה עם אוכל יכולה לעזור להם לחמם את הגוף.

🐈🐈חתולים מתחבאים מהקור והרטיבות מתחת לרכב או בתוך מכסה המנוע. דפיקה על המכסה לפני נסיעה, תציל חיים!

🐈חדר מדרגות פתוח/חניון יכול לאפשר להם להסתתר בלילה ולאגור כוחות לעוד יום בחוץ

🐈קבלו בתים חמים שניתן להכין לחתולי הקהילה

🙏 למעלה מ-200 כלבים וחתולים מחכים אצלנו, שתגיעו לאמץ אותם לבית חם. בואו להוציא את הכלבים והחתולים המבוגרים שלנו, שנמצאים בסכנה- למיטה חמה. לתאום: 3703* שלוחה 3