24/08/2015

תגיות:
,,,,,,,,

המצב הנוראי שבו הגיעה אלינו סנדרה, מעיד על הזמן הממושך שבו ראשה היה כלוא בתוך צנצנת ריקה של עוגיות!
בין חיים למוות. בקושי מסוגלת לנשום, במזג האוויר החם, ללא מים, ללא אוויר לנשימה, לא ברור בכלל איך שרדה.
לפני מספר ימים קיבלנו דיווח אודות כלבה שמסתובבת כשראשה כלוא בתוך צנצנת! איש לא הצליח לתפוס אותה. בשארית כוחותיה, מבועעת, ברחה בכל פעם שניסו לעזור לה.
בזוועה של סנדרה כולנו אשמים. את הזוועה שסנדרה עברה נזכיר עוד עשרות פעמים כדי שאולי, בכל זאת, יצליחו בני האדם להפנים כמה נזק הזבל שלנו (צנצנות, קופסאות שימורים, ניילונים) גורמים נזק חמור לבעלי החיים.
צביקה המחלץ שלנו יצא מיד לחלץ אותה. אחרי מרדף לא פשוט הוא מצליח לתפוס אותה ולהסיר מראשה את הצנצנת. צביקה מעביר אותה מיד למרפאה של ד"ר סמואל. המצב שלה קשה מאוד.
מלבד היותה מיובשת כמעט למוות, יש בעיה בקרישת הדם וטסיות נמוכות מאוד. היא שוכבת על הצד, אפטית, לא מגיבה למזון ולא מנסה אפילו להרים את עצמה לשתות.
במרפאה מעריכים כי היתה לכודה בתוך הצנצנת במשך ימים רבים. מצב הגוף של סנדרה, כמעט ללא חיים. היא מקבלת נוזלים, מנות דם ואנטיביוטיקה. אנחנו לא בטוחים בכלל שתשרוד את הלילה…
אבל סנדרה שורדת. כעבור 48 שעות של אישפוז במרפאה, היא מתחילה להראות סימני חיים וקצת מתרוממת.
מצב הטסיות עדיין נמוך מאוד והיא כמובן עדיין תחת השגחה צמודה ובדיקות וטיפולים בלי סוף, אבל ביחד איתה, אפשר לרגע לקחת אויר לריאות. היא חיה.
ילדונת בת שנתיים וחצי, סנדרה שלנו, כמעט וחוותה מוות בייסורים קשים..וזה נורא כשחושבים על איך בקלות היה אפשר למנוע את הסיפור הנורא הזה, אם כל אחד מאתנו היה לוקח אחראיות על פח הזבל שלו. זה כל כך פשוט..
אנחנו מבטיחים להמשיך ולעדכן במצבה של סנדרה ונודה לכל עזרה בעלויות האישפוז, הבדיקות והטיפולים שסנדרה מקבלת כעת.
לתרומות עבור סנדרה, באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור סנדרה"
httpa//www.letlive.org.il/donations:::http://www.letlive.org.il/donations
ניתן לתרום גם בטלפון 036241776 שלוחה 2
ב-PAYPALL
httpa//www.letlive.org.il/eng/donate/:::http://www.letlive.org.il/eng/donate/