17/08/2015

תגיות:
,,,,

 

11232292_1232613196764823_3203288795777445205_o
יש כלבים עם מזל, או לפחות כאלה שהשתנה להם המזל לטובה.
תמר, פיטבולית שנמצאה בתחנת הדלק תמר , בשוק העירוני שבעפולה היא אחת כזו.

כשקראו לנו לבוא ולקחת אותה, מרוב פחד היא לא הסכימה ללכת וגם כשכבר הסכימה היא התקדמה בזחילה כדי חלילה לא לחטוף עוד מכות .
תמר פחדה מכל דבר והתגובות התוקפניות של הכלבים האחרים כלפיה הבהילו אותה עוד יותר. בליווי הנאמן של ד"ר שירית ויטמן מטבעון הכלבה התחילה לקבל טיפול כנגד הכוויות על הגב שלה וכנגד כל הפצעים שהיו לה על הגוף.
תמר התחילה להשתקם ולבנות את האמון ש…לה בבני אדם ובכלבים. היא התחילה לצאת מהמלונה שלה יותר ואפילו שיחקה עם שאר הכלבים בחצר. משפחת פרידמן מראשון לציון הגיעה אלינו במיוחד כדי לאמץ כלבת פיטבול ,שכן ידוע כי כלבי פיטבולים הם כלבים מאד ידידותים ושקטים וכשהבן הקטן שלהם ראה את תמר הוא ביקש שיקחו אותה להיות חברה נוספת לשאר הכלבים במשפחה שלהם.
החיבור בין תמר לילד היה מידי ותוך דקות הם יצאו לדרך מחובקים. תמר זכתה במשפחה לתפארת ומשפחת פרידמן זכתה בכלבה מדהימה. נאחל להם שנות אושר משותפות רבות.
יש לנו עוד הרבה פיטבולים מקסימים שרוצים אחת ולתמיד שיסתכלו עליהם דרך הלב ולא דרך הסטיגמה שהדביקו להם ומשאירה אותם זמן רב מדי מאחורי הסורגים..
משה ושילה הפיטבולים בשלוחה שלנו בטבעון והעמקים, פיט, מוקה, סטפני ועוד מלא פיטבולים ואמסטפים מקסימים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
https://www.letlive.org.il/adoption?kind=0&pickupPoint
הם כולם מחכים לבתים מקסימים- פתחו גם עבורם את הלב.