17/01/2016

תגיות:
,,,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת באהבה ע נ ק ית , אנחנו שמחים וגאים להקדיש את פוסט השבת שלנו לרויטל טופיול המדהימה.

רויטל, שהיא כישרון על, פעילה 24 שעות ביממה למען בעלי החיים. במקצועה היא צלמת ובשנתיים האחרונות הצטלבו דרכינו ולא פעם המוכשרת הגיעה אלינו לבית המחסה, לצלם את כל הכלבתולים, כדי לעזור לנו למצוא להם בתים מאמצים. היא מוציאה להם קולות משונים ומצליחה להוציא גם מהכלב הכי מדוכא בעולם, חיוך אחד קטן בשביל המצלמה, חיוך שיעזור לו למצוא לעצמו בית במהרה. בכל הפגנה למען בעלי חיים, אם תסתכלו למעלה לשמיים, קרוב לוודאי שתוכלו למצוא אותה נתלית על איזה ענף, תופסת את הזוית הכי מיוחדת, לא מפספסת כל תנועה, כל שלט, כל מחווה למען בעלי החיים ומתעדת הכל ממעוף הציפורים.
כל ביקור שלה אצלנו בכלבייה מלא באנרגיות של אהבה ומהר מאוד בתאהבנו במוכשרת הזאת, שהיא לפני הכל בנאדם עם לב ענק וקסם שכובש, כל אחד, עם או בלי זנב.

רויטל גם דואגת לדור הצעיר שלנו ומלמדת אותם צילום וכמובן אהבה וחמלה לבעלי החיים. היום, אחרי שבועות ארוכים של הפקה, היא הוציאה לפועל את הפקת ההתנדבות הכי גדולה שהיתה אי פעם אצלנו בבית המחסה בכניסה לכפר רות.
במסגרת היוזמה החינוכית של שנת 2015-16 במרכז המחוננים "מטמון" נתניה, בנושא "האדם ובעלי החיים", הגיעו היום עשרות תלמידים מכיתות ה-ט ליום התנדבות בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות. במהלך הביקור שמעו התלמידים את סיפוריה המרגשים של סבתא רות, מתוך הפרויקט החשוב- "מאלימות לחמלה – מרכז שיקום, הדרכה והסברה", זכו לפגוש את הווטרינרית מאיה ברק, שסיפרה להם גם היא סיפורי החלמה של כלבים וחתולים שנפצעו ואף קיבלו הדרכה מהמאלפת נאווה.

התלמידים שהגיעו מצוידים במלאי תרומות של שמיכות, מגבות, מצעים וחטיפים לכלבים, הוציאו כלבים לטיול בשדות שסביב הכלבייה, ניקו וסידרו את החתולייה, גירפו חצרות, ובנו מחסות לחתולים מקרטונים ממוחזרים וחולצות.

הביקור היה מוצלח במיוחד בזכות הילדים המקסימים שהגיעו מלאי מוטיבציה לעזור ולתרום מזמנם למען בעלי החיים, בזכות סבתא רות הנהדרת, שכולם התאהבנו בה מיד (איך לא?) וכל צוות הכלבייה ששמח לעזרת הילדים הנהדרים שעזרו בלי הפסקה.

אנחנו רוצים להודת למנהל מטמון נתניה, ד"ר דודי עזרא, שאפשר ליום הזה להתקיים, ולחבק חיבוק גדול את האחת והיחידה, יוזמת הביקור המוצלח הזה, מדריכת הצילום במרכז – רויטל טופיול. שני אנשים יקרים שרואים בסוג כזה של פעילות התנדבותית חשיבות עליונה ביצירת חמלה וכבוד לאחר באשר הוא, אדם וחיה.
ואכן, תלמידי המרכז יצאו נשכרים ונרגשים, כשהבינו את מצוקותיהם של בעלי החיים שחשופים לפגיעה, את החשיבות העליונה של עיקורים וסירוסים, את המשמעות של אימוץ כלבים מעורבים מהסגרים, ואת חשיבות פעולות המניעה ופעולות ההצלה והשיקום, ובעיקר את העובדה, כי בעלי החיים זקוקים לעזרתנו, ועלינו להיות שם תמיד בשבילם. 

רויטל- את אלופה! אוהבים אותך מלאאאא
שתהיה לכולכם שבת שלום!