27/12/2015

תגיות:
,,,,,,,,,

 את אנה הכרנו לפני שנה. אנה מצילה חתולים והיא מגיעה אלינו למרפאה, בכל פעם עם חתול אחר, שזקוק לטיפול רפואי. אבל אהבתה הגדולה לבעלי חיים כוללת גם כלבים ולכן היא מגיעה, מתי שהיא רק יכולה כדי להוציא ולפנק את הכלבים שלנו הרחק מחוץ לכלבייה.
הם נכנסים אליה לאוטו בשמחה ונוסעים לכמה שעות, לשכוח את החיים בכלוב, להרגיש קצת חופש, טבע ואהבה, להרגיש הכי מיוחדים בעולם. היא מטיילת איתם בטבע ובכל פעם הם חוזרים כל מאושרים ומותשים, שממש אפשר לראות אותם נרדמים בכלוב עם חיוך, שכולל את כל הרגעים הקסומים שעברו איתה במהלך היום.
בכל פעם שהיא מראה לנו את התמונות של הילדים שלנו מאושרים ופורחים בטבע..כמעט ואי אפשר לזהות אותם. כמה שהטיולים עם אנה נותנים להם עוד כוחות, מזכירים להם שיש עוד תקווה לחיים בחוץ. פגנקה, מגי וקאטר (הנסיך שבתמונה שמחכה כבר 3 שנים בכלוב…) כל כך השתנו השנה בזכות שבירת השיגרה הזאת וההשקעה שיש בה כמויות אדירות של אהבה בשהות עם אנה.
אנה היקרה, רצינו להגיד לך תודה ענקית על הזמן המבורך שאת משקיעה בילדים שלנו. זה כל כך חשוב עבורם, זה נותן להם המון וזה מורגש! אני בטוחה שהם מודים לך בלי סוף באהבתם אבל ריצנו שתדעי שגם אנחנו, אפילו שקשה לנו לכשכש בזנב..מתרגשים בכל פעם שאת מגיעה ומודים לך בלי סוף על הנתינה. הלוואי וביחד נוכל לזכות לראות את האהובים שלנו, זוכים לצאת מהכלוב לתמיד, זוכים לצאת לטיולים עם המשפחה..נזכרים בחיוך בימים שהיו נוסעים עם אנה שלהם מחוץ לכלבייה..