13/01/2016

תגיות:
,,,,,,,

קרבות כלבים. מכת מדינה שמתרחשת מדי יום מתחת לאף שלנו ואיש לא מצליח להשתלט על התופעה האכזרית ביותר, שמתרחשת ביותר מדי פינות במדינות ישראל!
המדינה, הוסיפה לכלבים המקסימים האלה חותמת "גזע מסוכן" וגם כשאלו הם נשמות טהורות וטובות, מגיע האדם ומנסה להפוך אותם למפלצות.
הם ניסו לעשות את זה לפלא- אבל לא הצליחו. הם ניסו להפוך אותו לכלב קרבות אכזרי, אבל הוא לא נכנה לנפש הטהורה שלו ונשאר, למרות הכל, כלב שאפשר לחבק אותו שעות.
למוקד שלנו הגיע דיווח אודות כלב שכל פניו פצועות, מחוררות לגמרי, עור ועצמות, פצעים מוגלתיים בכל חלקי גופו וחבל קרוע שמספר אודות הבריחה המוצלחת שלו.
המוקד שלנו מיד שלח את אבי קוזי – חילוץ והצלה של בעלי חיים למקום. אבי מצא את פלא, יושב מותש על שק יוטה, בודאי תוהה מה עליו כעת לעשות, ללא כוחות, אחרי שהצליח להמלט מגורלו.
פלא עבר למרפאה שהעמותה עובדת איתה, שם מיד עבר סדרת בדיקות וחיטוי לפצעים המרובים מהקרב, שבו באמת בדרך פלא, הצליח לברוח ולהישאר בחיים.
פלא כבן שנתיים, הוא סובל מרזון קיצוני ולכן מקבל מזון רפואי וטיפול תמיכה וחיזוק לגוף, אנטיביוטיקה וכמובן טיפול בכל הפצעים, בעיקר אלו הקשים שבראשו.
צוות המרפאה כבר מאוהב בילדון העצוב הזה, אנחנו מקווים שגם אתם התאהבתם דרך התמונות ותעזרו לנו לשקם את פלא, שזקוק לחיים החדשים שלו מאוד.
לתרומות עבור פלא באתר שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור פלא"
https://letlive.secured.co.il/donation-ssl
ניתן לתרום גם בטלפון 036241776 שלוחה 2
ב-PAYPALL
https://www.letlive.org.il/eng/donate/
לקבלת מעטפת גוביינא למשלוח צ'ק או מזומן ניתן להשאיר לנו כתובת בפרטי או טלפון ליצירת קשר.
נמשיך ונעדכן
תודה