19/12/2015

תגיות:
,,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, בהערכה גדולה, פוסט השבת שלנו מוקדש לכמה אנשים יקרים: ערן טולדנו, שי ארז, יואב בן דב, רועי בראון, שגיב לוי ושתי המהממת אנטל סלבי ושי לי רוזין.
אני לא בטוחה עד כמה אתם מודעים ליחסי הציבור הלא ממש מצויינים שיש לחתולים..בכל מה שקשור לאימוצים, יש פער אדיר בין אימו. כלבים לאימוץ של חתולים. משום מה אותם לא מאמצים. אולי כי מי שרוצה לאמץ אותם כבר מאמץ לעצמו איזה חבר מהרחוב (וזו מצווה מבורכת), אולי כי אנשים לא באמת מודעים לכמה הם באמת, בדיוק כמו כלבים, יכולים להפוך לחברים הכי הכי טובים שלנו.
כך שהחתולייה שלנו תמיד מלאה עד אפס מקום. חתולים אומללים שנזרקו מבית, בדיוק כמו הכלבים, עם אותם תירוצים: "עברנו דירה/נולדה לנו ילדה…" והרשימה עוד ארוכה מלהכיל.
בנוסף, חתולים שלא מסוגלים לשרוד ברחוב לבדם, כי הם אחרי תאונת דרכים, כי הם צולעים/עיוורים/אחרי טיפול רפואי, מגיעים אלינו לחתולייה.
כמו שאתם יכולים להבין, רשימת החתולים לאימוץ היא רשימה של חתולים שזקוקים בדחיפות לבית. אלו שננטשו מבית סובלים נורא ואלו שעברו טיפול רפואי כזה או אחר-צריכים שיקום בבית ובטח לא בחתולייה. 
אבל לצערנו זה לא קורה..כשמישהו כבר מגיע עם רצון לאמץ חתול הם תמיד מבוגרים מדי..צולעים..עיוורים..לא מספיק מושלמים.
כך שחתולים מחכים אצלנו שנים..וזה עצוב. כי כל אחד מהם הוא באמת שלמות.
בשבת, בזמן שכולם נחים מהעבודה, רגע לפני שנפתחו השמיים לעוד סבב של גשם בלתי פוסק מהשמיים, הגיעו על חשבון השבת החופשית שלנם: יואב, שגיב, שי ערן ורועי ולקחו על עצמם לשפץ ולחזק את החתולייה שלנו, שהחורף יעבור על החתולים, כמה שיותר בנעימים.
הם טיפסו על הגג, עטפו וניילנו, הידקו וכיסו כל חריץ, הם עבדו במשך שעות כדי שאף טיפת גשם או רוח קרה לא תחשוב אפילו על להיכנס ולהפריע לילדים המתוקים בחתולייה.
ביום ראשון, הרחיבה את המשימה, אנטל הכלבנית האלופה, שדאגה גם לחתולים שלנו שמסתובבים ליד, אלו שמסרבים להיות חלק מהחתולייה, והיא הכינה להם מחסה מוגן, מושלם וחם.
את הדובדבן שבקצפת הניחה הדובדבנית שבקצפת, שי לי, הכלבנית שהיא המתנה של כולנו ולאורך כל היום היא הוסיפה קורות ועמודים כדי שנוכל לתלות עליהם עוד מנורות חימום, היא עלתה וטיפסה בלי הפסקה, קשרה ותלתה וסחבה וגם שהתעייפה, לא נחה עד שהחתולייה נראתה כמו בית מלון חמישה כוכבים.
בשם החתולים וצוות הכלבייה, אנחנו שולחי מכאן תודה ענקית לכל מי שלקח חלק בפרוייקט החשוב הזה למען החתולים שכל כך חשובים לליבנו.
נזכיר רק, שהחתולייה הכי מהממת בעולם היא לא תחליף לבית ואנחנו מקווים שהשבת תבואו לאמץ את החתולים שלנו שכל כך רוצים בית חם להתרכבל.
שתהיה לכולכם שבת שלום