10/11/2015

תגיות:
,,,,

 

כמו רבים מחבריה לגזע, ברבי האומללה, קצוצת זנב ואוזניים, לא מעוקרת כמובן ואפשר לראות שבחייה הקצרים כבר "עבדה" כמכונה לייצור גורים.
היא כנראה הצליחה להימלט מגורלה אלה שאז נדרסה ונפגעה קשות.
יש לברבי פגיעה מוחית. כשהגיעה אלינו לפני יומיים, היתה בסוג של "קומה" תרדמת. האישונים בעיניים לא הגיבו, היא היתה אפטית לגמרי ונראה היה שלא תשרוד את הלילה.
עצם הלסת שבפיה שבורה ואם לא די בכך, היא גם עם 3 רגליים שבורות ונוזל קצף שנזל מאפה הראה גם על פגיעה בריאות.
צוות המרפאה העלה אותה מיד על משככי כאבים והיא קיבלה טיפול להורדת הבצקת במוח. לילה בלי שינה עבר על כולנו בדאגה לברבי האומללה.
למחרת בבוקר, ברבי הראתה לנו שהיא רוצה לחזור לחיים. היא חזרה אלינו. היא החלה להגיב לסביבה, עדיין עם ריצוד בעיניים אבל האישונים החלו להגיב לאור.
הזמנו מיד נוירולוג מומחה שייתן את חוות דעתו על מצבה. הוא היה אופטימי ואמר שצריך לתת לבצקת במח עוד זמן לרדת.
אז אנחנו מנסים לשמור על אופטימיות. ברבי ביינתיים החלה להגיב אלינו, מוה לנו על שאנחנו מטפלים בה. היא לא יכולה לזוז (3 רגליים שבורות) ואוכלת רק אוכת רטוב שמגישים לה (שבר בלסת) אבל היא בהחלט נראית מוכנה לקבל כל טיפול.
היא כעת במנוחה, לקראת יום חמישי יגיע לבדוק אותה אורטופד מומחה שיעריך את הנזקים ברגליים ובלסת. יש לה עוד ניתוחים רבים לעבור ואנחנו מחכים כעת שתתיצב ותתאושש מהפגיעה המוחית.
זה נראה שהיא שילמה מחיר כבד מדי כדי לשנות את הגורל שלה- אבל אנחנו מבטיחים לך ברבי, שביחד איתך ננסה להקל עלייך כמה שניתן לעזור לך להחלים ולהעניק לך עתיד שונה לגמרי מהחיים שאותם עד עכשיו חווית.
נודה לכל עזרה במימון עלויות הטיפולים, האישפוז, הבדיקות והניתוחים שברבי עברה ועוד יש לה לעבור.
לתרומות עבור ברבי באתר המאובטח שלנו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור ברבי"
https://www.letlive.org.il/donations
ניתן לתרום גם בטלפון 036241776 שלוחה 2
ב-PAYPALL
https://www.letlive.org.il/eng/donate/
להשאיר לנו טלפון בפרטי (באינבוקס) או כתובת למשלוח מעטפת גוביינא לתרומה בצ'ק או מזומן.

אנחנו כמובן שולחים מכאן תודה ע נ ק י ת למורן, שעצרה את הרכב שלה, עשתה לרגע הפסקה מהחיים שלה, כדי לעזור ולהציל את חייה של ברבי, שגססה על הכביש!

נמשיך ונעדכן כאן
תודה.