11/10/2015

תגיות:
,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה והערכה אין סופית, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לאבי, רז, תומר ומלך מלכי המלכים, גיא המדהים- צוות המקעקעים בסטודיו Underground Tattoo
הם לא שייכים לשום עמותה, הם מקעקעים, אבל הם נמצאים בפייסבוק, לא מצליחים לעצום עיניים, לא יכולים לסגור את האוזניים כשהם רואים את הזוועות שעוברים בעלי החיים. הסטודיו ממקום בלב העיר תל אביב. "בלב הבועה" אבל חבורת האנשים המדהימים האלה, מנפצים את הבועה שוב ושוב, עושים ותורמים בלי סוף, לכל זנב עזוב.
אני מודה שאני מכירה את גיא כבר שנים. מעריצה את האיש. נפגשנו פעם ראשונה כשהאכלתי את חתולי הרחוב ליד ביתו והוא, "הגברבר הקשוח" עמוס בקעקועים, עלה על האופנוע הכבד שלו ואמר לי: "כל הכבוד". אמרתי לו שאני שמחה לשמוע את זה כי בניגוד אליו, דיירי הבניין שלו לא ממש מרוצים שיש להם ליד הבית חתולים….ועוד שבעים..
הוא מיד הודיע לי: "אני אדבר איתם. אל תדאגי". ומאז אכן הדאגות שם נעלמו..

כבר שנים, שכל מספר שבועות, בסטודיו מנסים למצוא דרכים יצירתיות לעזור, בדרכם, לבעלי החיים של כולנו. כן, הם של כולנו. "כולם אוהבים בעלי חיים" אבל מעטים מדי הם האנשים שבאמת עושים משהו למענם.
בשבועות האחרונים צוות הסטודיו התגייס לתרום כסף לבעלי החיים ועל הדרך גם לפנק את הפעילים שבאמת פועלים למענם. הם העניקו קעקועים ב-99 שקלים כש-50 שקלים נתרמים למען בעלי החיים. הסטודיו התמלא עד אפס מקום. כמעט כל יום. יכול להיות שבדרך הם "הפסידו" כמה מקעקעים כבדים- אבל מה זה לעומת הצלת חיים.
במהלך השנים הם תרמו לבעלי החיים כשהניחו בסטודיו מקרר משקאות, שכל קנייה של משקה היתה תרומה עבור החיות, עשו מבצע לקניית משחות של "אחרי הקעקוע" כשכספי המכירה עברו לזנבות עזובים, תמיד תמצאו אצלהם קופת תרומה למען בעלי החיים, חתלתולים שמנים ומאושרים שמסתובבים מחוץ לסטודיו ומקעקעים עם נתינה כל כך גדולה, שמתקעקעים לכם ללב ולנשמה.

מיותר לציין, שכל קעקוע שנעשה בסטודיו המדהים הזה ונשאר אתכם לכל החיים, מקבל ערך נוסף, כשאתה נושא על גופך קעקוע שאתה יודע לתמיד, שיש לו ערך מוסף. אתה יודע שהקעקוע שלך הוא התחייבות שלך, ביחד איתם, לעזור תמיד, כמה שאפשר למי שצריך אותך.

תארו לכם עולם שבו כל בעל עסק יוצא מהבועה ותורם את חלקו לעשות שיהיה לנו, להולכים על 2 או על 4 קצת יותר טוב….יש לכולנו הרבה מה ללמוד מהאנשים המדהימים האלה..

רז, אבי, תומר וגיא, אתם אלופי האלופים ואנחנו מאחלים לכם שהסטודיו יהיה תמיד מלא עד אפס מקום ושביחד אתכם, נצליח לרוקן כמה שיותר כלובים ואולי להכניס קצת חמלה אצל עוד כמה אנשים.
שתהיה לכולכם שבת שלום!