21/09/2015

תגיות:
,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, הפינה הצפונית של תנו לחיות לחיות רוצה להודות לאישה יקרה בשם ענבל איטח. 
ענבל מתגוררת בקיבוץ אלונים ומזה מספר שנים ענבל היא אחת הפעילות הכי נאמנות שיכולה להיות למען בעלי חיים. במלך ההכרות שלנו איתה, ענבל הספיקה לאמץ מאתנו 2 כלבים, להיות אומנה לאמא עם 7 גורים, לאסוף לנו שמיכות באופן קבוע וגם לתרום לנו אוכל. 
לרגע אחד ענבל לא נחה, כאילו כל מה שהיא עושה למען הכלבים והחתולים אינו מספיק , ענבל דאגה להפוך את מתחם אלונים לבית השני של פעילותה של הפינה הצפונית של תנו לחיות לחיות. מדי שלושה שבועות נערכים בגן המשחקים שבמתחם אלונים ימי האימוץ של הפינה הצפונית של תנו לחיות לחיות, כשכל עובדי המתחם מגויסים לעזרתינו, הם עוזרים לנו בהקמת יום האימוץ ואנשי הביטחון של הקניון צמודים לפעילות שלנו. ענבל באהבתה לחיות הדביקה את כל חבריה לצוות, מרמת מנהל המתחם שמפרגן ורוצה את הפעילות שלנו במקום ועד לרמת עובדי האחזקה שמדווחים לנו על כלבים וחתולים שננטשים במקום מתוך דאגה אמיתית וחמלה לבעלי חיים. 
ענבל מחוברת לעזרה לבעלי חיים וכך היא גם חנכה את הילדים שלה. כבר מגיל צעיר, ים, בן הזקונים שלה ליווה את הפעילות שלנו והיה מגיע בקביעות לימי האימוץ שלנו כשלעיתים גם פלג המתוקה הבת האמצעית שלה היתה מגיעה גם כן כדי להסיע ולסייע. 
כל העשייה המרובה של ענבל למען בעלי חיים נעשת נטו למענם ענבל אינה מחפשת כותרות או פרסום.ענבל יקרה, זכינו לקבל את החיבוק החם שלך, המתנדבים והכלבים. 
כולנו תקווה שתהיי חלק מאתנו ומהפעילות שלנו עוד שנים רבות. תודה לך ענבל, מההולכים על שתים ועל ארבע.