14/04/2021

תגיות:
,,

על אף החלטתו של בית המשפט – אנו נמשיך להשמיע את קולם של בעלי החיים ולהילחם כבר בימים הקרובים נגד תנאי אחזקת בעלי החיים המזעזעת ב"חי-פארק" בקריית מוצקין!

היום התקיים דיון בבקשתנו לסעד זמני בבקשה שהוגשה ביום 4.4.2021. הבקשה הוגשה בעקבות ממצאים מטרידים שהגיעו אלינו, הנוגעים להעבדת גמלים וסוסים, ולתנאי המחיה של כלל בעלי החיים ב"חי פארק".

הפרות נוספות, כגון מתחמי מחיה וכלי אוכל מטונפים, והפרות הקשורות בפינת הליטוף, הועברו אלינו מתגובת המשיבות עצמן בשישי האחרון. גם אנחנו ביקרנו במקום אתמול ולפני שבוע, וראינו סקביאס בגמלים, דלקות עטין בעיזים, והאכלה של בעלי החיים בחטיפים בידי מבקרים באין מפריע, על אף השילוט במקום.

לצערנו, בית המשפט הסתפק בהצהרת גן החיות שהרכיבה לא תחודש בינתיים, ולא התייחס לחומרים הנוספים ולהפרות שעלו מתגובת גן החיות עצמו, ולבסוף נדחתה בקשתנו להורות שלא תחודש הפעילות ושלא יוכנסו בעלי חיים לגן החיות, לחיי סבל ומחלות, עד שיוכח כי ביכולתו של המקום להחזיק בעלי חיים בתנאי המחיה הנדרשים בחוק ובתקנות.

אנו נמשיך להשמיע את קולם של בעלי החיים בהליך העיקרי במסגרת התביעה שתוגש בימים הקרובים, ונדרוש שיתוקנו תנאי ההחזקה בגן החיות כך שיעמדו בהוראות החוק, ושאם לא יתוקנו, שלא יותר להחזיק בעלי חיים בגן החיות.

בתמונות: קוף סנאי, שהואכל ביום ראשון לפני שבוע בידי מבקרים, כשבצדו השני של הפארק מוצב שלט לזכרה של משפחת קופי מרמוסט, שמתה כתוצאה מהאכלה בידי מבקרים.