07/09/2015

תגיות:
,,,,,,,,

 

כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה ענקית, אנחנו מקדישים את פוסט השבת לדניאל המדהימה, האחת והיחידה.
השבוע הסתיים לו החופש הגדול ואפשר היה לשמוע את רוב המבוגרים נושמים לרווחה. אצלנו בבית המחסה בכניסה לכפר רות, נשמעה אנחת אכזבה. החופש הגדול הסתיים ונערונת אחת מהממת במיוחד, שהיתה איתנו במשך חודש שלם, חזרה לספסל הלימודים.
למען גילוי נאות, אני מכירה את הנערונת הזאת כבר איזה 10 שנים. היא תמיד אהבה בעלי חיים (אין לה הרבה ברירות כשהבית עמוס בכלבים וחתולים) אבל כמו כל ילדונת מתבגרת, יש בחיים עוד מלא דברים חשובים שצריך להתעסק איתם. ודווקא השנה, כשגיל ההתבגרות נותן אותותיו במלוא הדרו, דניאל החליטה לחלק את החופש הגדול לשני חלקים: חודש בילויים וחודש עשייה, אך ורק למען בעלי החיים.
מדי בוקר, לא מוותרת על הלק הצבעוני באצבעותיה (שעוד ימצא עצמו טובל בצואת כלבים במהלך היום), במכנס קצר ואופנתי (ואוי לאמא אם לא תצליח להוריד ממנו את כתמי יום העבודה) היא הגיעה לכלבייה ובלי הרבה פינוקים (וזו לא דניאל שאני מכירה..) היא מיד נכנסת לחתולייה, לנקות את ארגזי החול, לגרוף, להאכיל, להשקות ולפנק, בלי סוף את עשרות החתולים שכל כך שמחו לקבל קצת רוח נעורים.
לא מתלוננת, כמעט ולא מתיישבת, מסיימת מטלה אחת ומיד עוברת לשנייה. שואלת מה עוד צריך לעשות, את מי אפשר להוציא לטיול ואם מצאת אותה לרגע יושבת, זה כי היא שקועה עמוק בתוך פרווה של חתול, מחפשת פרעושים למעוך בין ציפורניה הצבעוניות.
את הצוות שלנו היא הצחיקה בלי סוף, בתוך ימי הקיץ הנוראיים, בחום הנורא ובנטישות הרבות, היא שמרה עלינו שפויים, היא הביאה איתה קלילות וקסם שיש לה בכמויות והפכה כל יום מעיק לנסבל והרבה פעמים אפילו למצחיק מאוד.
מי שלא הכיר אותה לפני התאהב במהרה ומי שהכיר..עכשיו מתגעגע נורא.
כשהגיע היום להיפרד, אחרי חודש שבו השיחה היומית לאמא היא: "אני רוצה לאמץ את…." גם אמא שלה הבינה שאם היא רוצה לראות את דניאל חוזרת הביתה..זה חייב להיות בתוספת חתולון..ופארקש החתולון הג'ינג'י מחוסר העין, זכה לצאת לחופש הגדול.
רצינו להגיד לך דנדלוסה מלא מלא תודה. כי עזרת לנו המון וזה ממש לא היה מובן מאליו וכן, אני (אישית) מודה, שלא האמנתי שתשרדי יותר מיום בכלבייה..אבל את באת במטרה לעבוד ולעזור- ונתת את כל כולך, באת ועבדת מהלב והתחברת לכולנו, זנבות ואנשים וריגשת את כולנו. 
מאחלים לך שתהיה לך שנת לימודים קלה, שתהיי מוקפת באנשים שידעו להעריך את הדנדלוסה המדהימה שאת, שתהיי מוקפת באהבה ואל תתני לאף אחד לקלקל אותך!
שתהיה לכולכם שבת שלום