04/04/2021

תגיות:
,,

הגשנו בקשה לצו מניעה 🛑 זמני כנגד ה"חי-פארק" בקריית מוצקין. הפיצו הלאה ובואו נראה לבית המשפט שאנחנו לא חיים בשקט ולא נשארים אדישים להתעללות בבעלי החיים.

אתם זוכרים את התמונות שהציפו את הרשת בחול המועד – סוסי פוני וגמלים משמשים כאטרקציה, מועבדים במשך שעות ארוכות ללא הפסקה, תורי ענק של משפחות עם ילדים שמחכים להזדמנות לרכב עליהם. מה בעלי החיים הללו עשו רע?!

להעלות פוסטים ולגנות את המראות האלה זה ממש לא מספיק: צו המניעה הזמני שהגשנו לבית המשפט דורש את הפסקת הפעלת אתר הרכיבה על גבי בעלי החיים המסכנים וכנגד הכנסת בעל חיים חדשים, עד אשר יתוקנו כלל הליקויים הנוגעים להחזקת בעלי חיים במקום.

העתירה הזו מגיעה בהמשך לאירועים קשים נוספים שהתרחשו ב"חי-פארק" בחודשים האחרונים, ביניהם התעללות מתמשכת בארנבונים על ידי המבקרים, זוהמה באזורי המחיה של התנינים והתוכים, המואכלים בחטיפים על ידי הקהל וכן מקרי מוות כתוצאה מהשארת בעלי חיים בתא אחד עם בעל חיים תוקפני.

עוד עולה, כי גם את בעלי החיים שמתו בפארק, לא מוצאת לנכון ההנהלה לפנות כנדרש. כך, למשל, פגר של יעל שנמצא מת בפארק פשוט הושלכה לאשפה. מזעזע.

אנו מצפים מבית המשפט לקבל את העתירה ולתת מעט מנוחה לסוסים ולגמלים, עד לתיקון כל המעוות כפי שיתבקש בתביעה מטעמנו שתוגש במהלך השבוע הבא.

המצב ב"חי-פארק" בקריית מוצקין מזעזע, אבל הוא משקף בעיה רחבה הרבה יותר, שמתקיימת בלא מעט מקומות אחרים – מבלי שיש אכיפה כלל. בעלי החיים פשוט מופקרים לעצמם!

רק רשות לאומית עצמאית להגנה על בעלי החיים תמנע את המחזות האלה בעתיד. תעזרו לנו לעשות את זה. לחצו כאן ותמכו ביוזמה שתשים לזה סוףhttps://rights.letlive.org.il/