08/08/2015

תגיות:
,,,,,,

 מדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, באהבה גדולה, אנחנו מקדישים את פוסט השבת שלנו לדנה שוורץ המדהימה!
אנשים כמעט ולא מאמצים חתולים. לא ברור למה החיה המדהימה הזאת זכתה במשך השנים ליחסי ציבור כל כך גרועים, אבל העובדה היא שאנשים כמעט ולא מאמצים אותם..אנשים מפספסים את האושר העצום שהחיות המצחיקות האלה מכניסות הביתה..
כשכבר באים לאמץ חתולים, מי שזוכה לצאת הביתה אלו בדרך כל גורים מתוקים. מי שנשאר מאחור אלו החתולים הבוגרים שננטשו מבתים, החתולים שעברו תאונת דרכים וחסרה להם רגל/עין, החתולים העיוורים.
חתול עיוור, ממש כמו כלב עיוור, מסתדר מצויין במקום אותו הוא מכיר. חוש הריח מאפשר להם לחיות מצויין. כאחת שמגדלת חתול עיוור שמסתובב בחצר ומטפס על עצים, קופץ על החומה, ומציץ אליי מהחלון-זו חוויה מופלאה.
אבל בחתולייה..הם נאספים אצלנו בלי סוף..ובחתולייה הצפיפות, קולות הכלבים מרחוק. המולת האנשים, גורמת להם סבל נורא. החתולים העיוורים שלנו פשוט סובלים בחתולייה.
את דנה הכרנו לפני שנתיים (אולי עברו כבר שלוש?) היא הגיעה אלינו ביום חורף אפור וקר עם מצלמה, התנדבה לצלם את הכלבתולים שלנו והשאירה לנו תמונות חזקות ומדהימות, שעד היום, שנתיים אחרי, אנחנו עושים בהן שימוש. מוכשרת בצורה בלתי רגילה.
דנה גרה באירופה ובביקורה האחרון הארץ היא הגיעה אלינו לבית המחסה בכפר רות כדי לחפש חבר/ה לחתולה שלה בבית-בחו"ל.
היא בחרה באווה. אווה העיוורת שלנו, אווה השקטה המתוקה, שכל כך לא מצאה עצמה בחתולייה.
בתקופה שבה אנשים טסים לחופשה בחו"ל ונוטשים אצלנו את בעלי החיים שלהם-דנה שבאה לחופשה בארץ בחרה לאמץ את אווה שלנו.
בשבועות האחרונים עזרנו לה עם פרוצדורת הניירת שתאפשר לאווה לעבור לארץ אחרת.
מצד אחד, זה עצוב שהמצב כל כך קשה מבחינת אימוצים שצריך להטיס חתולונת לארץ חדשה כי בארצה לא מקבלים אותה כמו שהיא..מצד שני, בשביל דנה, שווה לעבור גם ליבשת אחרת-כי היא פשוט בחורה מדהימה עם כל כך הרבה אהבה ונתינה אין סופית שאווה שלנו תהיה המאושרת בחתולים.
שולחים לך מכאן דנה היקרה, המון המון תודה ומחכים לגלויות מאווה.
תבואו השבת לאמץ איזה חתולון עיוור. שתהיה לכולכם שבת שלום.