19/07/2015

תגיות:
,,,,,,,,,

 כמדי שבת, פוסט השבת שלנו מוקדש למישהו שעושה משהו למען בעלי החיים. השבת, הגר המקסימה מבקשת להקדיש את פוסט השבת שלנו לאמא שלה- יעל ואנחנו בהחלט מסכימים:


" שמי הגר צורן והייתי רוצה להקדיש את פוסט השבת שלכם לאמא האהובה שלי. לפני עשרה חודשים עבדתי בעבודה מועדפת במושב לכיש. 
אחת התאילנדיות התקשרה אלי, בגלל שהיא ידעה את אהבתי לכלבים, וסיפרה לי שיש גור שנדרס. 
מיד הגעתי ולקחתי את פומפוי (שמנמן בתאילנדית) לוטרינר. מסתבר שיש לו שבר לא פשוט בכתף והטיפול מסובך ויקר. הלב שלי נשבר וכמובן שלא יכולתי להשאר אדישה. אני בעזרת אמא שלי התחלנו באיסוף כסף עבור הניתוח של פומפוי דרך "תנו לחיות לחיות" וקבענו ניתוח במרפאה ברמת גן. 
תוך פחות משבוע ליווינו כולנו את פומפוי לניתוח. לגור הקטן הזה חיכתה תקופת החלמה ארוכה ולא פשוטה. יום יום לקחתי אותו איתי לעבודה והוא ישן איתי.
חודשיים מהניתוח טסתי לשמונה חודשים כשהלב שלי נשאר בבית. למזלי האמא האהובה שלי, יעל, שחולקת את האהבה לכלבים איתי, הסכימה לטפל בפומפוי שעוד לא החלים. 
שמונה חודשים ארוכים וקשים בהם פומפוי חלה פעמיים, והיו לו התקפי זעם. 
השבוע חזרתי לכלב גדול, יפייפה ומרשים שקיבל את הטיפול הכי טוב שרק אפשר ואהבה אין סופית. אנחנו מגדלים שלושה כלבים גדולים בבית. כולם מעורבים וכלבים שנזרקו לרחוב והם האושר שלנו בחיים".

הגר ויעל היקרות, המסתם לנו את הלב והלוואי וכל מי שהיה מוצא כלב עזוב, על אחת כמה וכמה פצוע, היה מוצא מקום בליבו כדי לעזור לו להשתקם, כדי לעזור לו שלא להגיע לכלוב.
הגר, הקדשת את הפוסט לאמא שלך, שללא כל ספק מגיע לה על השיקום והטיפול הארוך- אני חושבת שמהפוסט הזה מגיע גם לך תודה ענקית על הטיפול. שולחים לשתיכן חיבוק גדול! 

שתהיה לכולכם שבת שלום!