08/07/2015

תגיות:
,,,,,,

 


ברור שכל ילד רוצה כלבתול, אבל אנחנו מזכירים להורים, שבסופו של דבר, מי שמטפל בכלב, מוציא לטיולים, לוקח לוטרינר ומשלם על עלויות הטיפולים- זה אתם, ההורים. 
כך שחשוב מאוד לחשוב ביחד, כל בני המשפחה, לפני שמאמצים חבר חדש הביתה.
ביינתים, אפשר לנצל את זמן החופש הגדול כדי לעזור בהרבה דרכים אחרות (לגזור, לשמור ולשתף ולהפיץ):

1. התנדבות: אפשר להגיע להתנדב אצלנו בבית המחסה בכניסה לכפר רות כמו שעושה לי, המתנדבת האהובה על כל הכלבתולים שלנו. לי מגיעה להתנדב אצלנו כבר שנים, ביחד עם הוריה המקסימים הם מוציאים את הכלבים לטיולים, מרעיפים חום ואהבה לכל זנב שדורש מגע.
ניתן להתנדב אצלנו מגיל 16 לבד, מתחת עם מבוגר
הכלבייה נמצאת בכניסה לכפר רות, אין צורך לתאם הגעה-פשוט להגיע בשעות הפעילות שמצורפות בלינקhttps://www.letlive.org.il/contact
ישנה גם מרפאה ברמת גן, אפשר לברר איתם אודות התנדבות 036241776 שלוחה 4 
שלוחה בטבעון ובגליל, ניתן ליצור קשר עם רות (גליל) 054-2327994 או עדנה (טבעון) 050-3199395

2. גורי חתולים יונקים: לצערנו, במהלך כל השנה מגיעים אלינו עשרות גורי חתולים יונקים (ללא אמא מניקה. זקוקים להאכלה עם בקבוק כל כמה שעות). אחת הסיבות לכך, היא ילדים מקסימים שרואים חתולים קטנטנים ומתוקים ומלטפים אותם..האמא שמריחה את ריח בני האדם לא תשוב להניק אותם. חשוב להבהיר שלילדים שאין לגעת בגורים יונקים ואם מצאתם כאלו, תמתינו. לרוב האם הלכה לחפש לעצמה אוכל. 
משפחת קרן המדהימה, אמא קרן ודניאל המושלם, מצאו תעסוקה מצויינת לחופש והגיעו אלינו לבית המחסה בכניסה לכפר רות כדי לעזור לנו ולקחו לביתם גורים יונקים שלא היו שורדים ללא עזרתם. דניאל לקח אחראיות מלאה על הגורים והוא מאכיל אותם ועוזר להם לגדול ולהיות גורים מושלמים.

3. חתולי רחוב: למעלה מ-2 מיליון חתולים חיים במדינת ישראל..חיים בקושי. במקומות בהם יש מאכילים, מצבם טוב. לצערנו, במקומות רבים מדי הם זקוקים לנו. רומי המתוקה, יצאה עם דודה שלה לסיבוב ברחבי העיר לחלוקת אוכל ומים לכל חתול שצריך. "היא היתה מהופנטת" מספרת הדודה הגאה, "עשה לה כל כך טוב לראות את החתולים מגיעים לאכול ולשתות והיא הרגישה כל כך טוב עם עצמה".

4. אומנות: כפי שאנחנו חוזרים ואומרים, קיץ, הוא הזמן שיש בו הכי הרבה נטישות. בית המחסה שלנו מפוצץ עד אפס מקום. מרפאות מלאות, פנסיונים שאנחנו משלמים כדי להחזיק כלבים. עומס נוראי.
בחופש הגדול אפשר לעזור לנו ועל הדרך לבדוק האם אתם באמת מתאימים לאימוץ כלבים ביחד עם הילדים. אנחנו לא מוציאים כל כלב לאומנ.ה. מוציאים בעיקר את הכלבים המבוגרים שמאוד סובלים בכלוב ומסתדרים מצויין עם ילדים, מאוד רגועים בבית וכבר מחונכים לצרכים, כלבים מהמרפאות אחרי ניתוח שזקוקים לשיקום בבית במקום בכלוב וגורים..כי יש לנו כאלה בעשרות (רק קחו בחשבון שגורים בבית זה הרבה ניקיונות). 
תראו את ברי המתוק כמה שהוא מאושר שיש קשישה לצידו!
הכלבים שלנו מופיעים באתר ואתם מוזמנים להגיע אלינו בשעות הפעילות ולהתייעץ עם הצוות על איזה כלב צריך אומנה
https://www.letlive.org.il/adoption

5. אימוצים: פתחנו בזה שכל ילד רוצה כלבתול אבל לא כל הורה לוקח בחשבון את האחראיות שתיפול בסוף על ההורים..לצערנו, יותר מדי פעמים מגיעים אלינו הורים וילדים: "הילד רוצה כלב". הכלב גם חוזר אלינו אחרי שבועיים. "הילד לא מטפל בכלב.."
אם גם אתם ההורים מוכנים להתחייבות לכלב (שזה כמעט כמו עוד ילד) אנחנו ממליצים בחום להגיע אלינו כי זה הדבר הכי טוב עבור הילדים שלכם, הן מבחינה בריאותית, ריגשית וחברתית. עשרות מחקרים הוכיחו כבר את היתרונות העצומים בגידול ילדים עם כלבתולים. 
אנחנו נמצאים בכל יום, כולל שישי ושבת ואתם מוזמנים להגיע אלינו ולהרחיב את המשפחה
https://www.letlive.org.il/adoption

שתהיה לכולכם חופשת קיץ מופלאה!